أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۳۶۵۷۵
زمان انتشار: ۱۲:۳۱     ۱۰ شهريور ۱۳۹۴
عزت‌الله ضرغامی ماجرای اصرار آیت‌الله قدوسی برای امام جماعت شدن شهید رجایی در حضور بسیاری دیگر از روحانیون سرشناس را در مطلب اخیر اینستاگرامش منتشر کرد.
به گزارش پایگاه 598، عزت‌الله ضرغامی، رئیس سابق رسانه ملی به مناسبت هفته دولت و سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر و همچنین در پیش بودن ١٤ شهریور سالروز شهادت آیت‌الله قدوسی مطلبی را در فضای مجازی منتشر کرد.

ضرغامی با انتشار تصویری از شهیدان رجایی و آیت‌الله قدوسی در صفحه شخصی اینستاگرامش نوشت: «٨ شهریور، سالگرد شهادت رجایی و باهنر و ١٤ شهریور سالروز شهادت آیت‌الله قدوسی (دادستان کل) است؛ یاد و خاطره آن عزیزان را گرامی می‌داریم.

دوره ریاست جمهوری کوتاه ٢٨ روزه شهید رجایی، مشحون از رفتارهاى الهی و انقلابی در تراز جمهوری اسلامی است.

 
ماجرای اصرار آیت‌الله قدوسی به شهید رجایی

قبل از انتخاب شهید باهنر به نخست وزیری، در پاسخ به سؤال یکی از آقایان راجع به نخست وزیر، گفته بود: هنوز تصمیم نگرفته‌ام. بعضی ها می‌توانند ولى می‌گویند نمی‌توانیم و بعضی نمی‌توانند و می‌گویند می‌توانیم!

یکی از آقایان نقل می‌کرد در جلسه ى مهمى که بعضی از بزرگان هم بودند، آیت‌الله مهدوى کنى به دلیلی دیرتر به نماز می‌رسند. با اینکه چند روحانی سرشناس آن دوران حضور داشتند، آیت‌الله قدوسی اصرار زیادی به امام جماعت آقای رجایی می‌کنند. آقای رجایی هم امتناع می‌کند. ایشان می‌گفت مدت طولانی از آن بزرگوار اصرار و از این بزرگوار انکار!».


منبع: فارس

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها