أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۳۶۵۸۵
زمان انتشار: ۱۲:۵۳     ۱۰ شهريور ۱۳۹۴

به گزارش پایگاه 598، خوزه مورینیو پس از کسب نتایج ضعیف تیمش پس انجام بازی‌های ملی باید به مصاف حساس با اورتون برود وی در خصوص ترکیب تیمش برای بازی بعدی توضیحاتی را ارایه داد و از عملکرد ادن هازارد انتقاد کرد.

به گزارش بانک ورزش و به نقل از سایت باشگاه چلسی، مورینیو در رابطه با ادن هازاد گفت: «اگر بهترین بازیکن لیگ شده اید، گمان می کنم صحیح باشد که برای تکرار عملکرد خوب خودتان، مسئولیت خود را به درستی انجام دهید. نمی‌خواهم عملکرد تک تک بازیکنانم را آنالیز کنم. من می توانم به شما بگویم در شرایط کلی، برای تیم دشوار است تا با داشتن بعضی بازیکنانی که آمادگی‌شان در سطح مطلوبی نیست، عملکرد با ثباتی داشته باشد. شما به وضوح در تیم ما می توانید دو یا سه بازیکنی که می توانند بهتر بازی کنند را نشان دهید و این کاری است که ما باید انجامش دهیم.

اگر از من سوال کنید که برای پیروزی ، دست روی دست می گذارم، روی صندلی می نشینم و آرزو می کنم که بازیکنانم به شرایط مطلوب برگردند؟ من می گویم نه. من باید کار و تلاش کنم، من باید واکنش نشان دهم، من باید آنالیز کنم و اگر احساس کنم که بازیکنانم در شرایطی نیستند که بتوانند واکنش نشان دهند، من باید تغییراتی در تیم ایجاد کنم. این درباره وفادار بودن یا نبودن نیست، این در مورد تجزیه و تحلیل و آنالیز من است. اینکه واقعا می خواهند به وضع فعلی واکنش نشان دهند و برای بازگشت به فرم مطلوب خود تلاش کنند یا نه؟»


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها