أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۳۶۶۰۶
زمان انتشار: ۱۳:۲۳     ۱۰ شهريور ۱۳۹۴
وزیر کشور گفت: در مصاحبه ای گفته شد و به من گفتند که نیمی ازدولت تمام شده چه کار کرده اید؟ که من با شوخی و خنده گفتم از کجا معلوم که نیمی از آن تمام شده اگر هشت سال باشد می شود یک چهارم که این شوخی بود.
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، شب گذشته عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در برنامه نگاه ۱ در پاسخ به این سؤال که مطلبی از شما خبرساز شده مبنی بر اینکه گفته اید این دولت هشت ساله است و یک چهارم آن طی شده گفت: این موضوعی بود که در مصاحبه ای گفته شد و به من گفتند که نیمی از دولت تمام شده در این مدت چه کار کرده اید؟ که من با شوخی و خنده گفتم از کجا معلوم که نیمی از آن تمام شده اگر هشت سال باشد می شود یک چهارم که این شوخی بود و اتفاقاً‌ رسانه ها هم امانت داری کردند و انعکاس آن با همین شکل انجام شد.

رحمانی فضلی گفت: البته برخی هم گفتند وزیر کشور می خواهد تقلب کند اولاً تا آن موقع معلوم نیست من وزیر باشم یا خیر در ضمن تقلب در انتخابات ایران امکان پذیر نیست البته شاید تخلفات جزئی ای انجام شود ولی تقلب به هیچ وجه.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
کمالی
ROMANIA
۰۰:۱۴ - ۱۱ شهريور ۱۳۹۴
۰
۰
روحانی با بیان اینکه سالم بودن انتخابات یک موضوع است اما احساس سلامت مساله‌ دیگری است گفت: ان شاء الله احساس سلامت را نیز در انتخابات پیش رو خواهیم داشت و در این راستا همه نهادها باید دست به دست هم دهند.
با شوخی آقای وزیر؛ احساس سلامت انتخابات پ ....
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها