أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۳۶۶۲۲
زمان انتشار: ۲۱:۴۶     ۱۰ شهريور ۱۳۹۴
به گزارش پایگاه 598،  تمرینات پرسپولیس امروز به خاطر مشکلات مالی تعطیل است تا مدیران این تیم تصمیمی اساسی برای جذب اسپانسر و درآمدزایی بگیرند.

به گزارش بانک ورزش، استقلالی‌ها نیز پیش تر چنین مشکلاتی داشتند اما کارشان به اعتصاب نکشید. سجاد شهباززاده و جاسم کرار از جمله بازیکنانی هستند که حسابی از مشکلات مالی رنج می‌برند اما تا جایی که امکان دارد، تلاش می کنند تیم را تحت فشار قرار ندهند.

منصور پورحیدری، سرپرست باشگاه استقلال معتقد است بازیکنان نباید به خاطر مشکلات مالی اعتصاب کنند و بهترین راه این است که بنشینند و مشکلات شان را با گفتگو حل کنند.

البته او راه حلی پیش روی بازیکنانی که این مراحل را رد کرده اند قرار نداد. در هر صورت بازیکنانی هستند که ماه ها مطالبات شان را از این دو باشگاه خواسته اند اما مدیران نتوانستند حق و حقوق آنها را پرداخت کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها