أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۳۶۶۲۴
زمان انتشار: ۲۲:۴۶     ۱۰ شهريور ۱۳۹۴
به گزارش پایگاه 598، مدافع هافبک ملی پوش استقلال می گوید استقلال امسال تیم خوبی دارد و بازیکنان خوبی در این تیم حضور دارند.

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، خسرو حیدری که در برنامه نود حاضر شده بود، اظهار کرد: اگر بخواهم در نظرسنجی نود شرکت کنم به امید ابراهیمی که بازیکن خودمان است رای می‌دهم، اما احسان حاج صفی واقعا بازیکن خوبی است. پس از جام جهانی فکر می‌کردیم خیلی از بازیکنان ایرانی به اروپا ترانسفر می‌شوند اما متاسفانه این گونه نشد. خوشحالم الان حاج صفی به تیم دوم فرانکفورت پیوسته است. البته من از این تیم پیشنهاد داشتم اما به خاطر شرایط سنی‌ام به این تیم نرفتم.

وی افزود: درحال حاضر جوانان خوبی در تیم ملی حضور دارند. «کی روش» توجه ویژه‌ای به جوانان دارند.

او درباره جدایی یک ساله‌اش از استقلال هم گفت: زمانی که مظلومی سرمربی استقلال بود، مشکلاتی با باشگاه داشتم، بنابراین تصمیم گرفتم از استقلال جدا شوم. البته یک سال بعد به استقلال برگشتم. من در آن مقطع هیچ مشکلی با مظلومی نداشتم.

حیدری تاکید کرد: قبول دارم فصل قبل عملکرد خوبی نداشتم. البته خیلی از بازیکنان سال قبل عملکرد خوبی نداشتند. فصل قبل قلعه نویی به ملی پوشان توجه داشت. البته آنها هم به خاطر حضور در جام جهانی دچار افت شده بودند. البته من پس از پایان فصل با قلعه نویی تماس گرفتم و به خاطر عملکردم از او عذرخواهی کردم.

مدافع تیم استقلال درباره شرایط تیمش هم گفت: امسال تیم خوبی داریم و بازیکنان خوبی به جمع ما اضافه شدند. دوست داشتم جواد نکونام هم به استقلال می‌آمد و با پیراهن استقلال از فوتبال خداحافظی می‌کرد. ان‌شاالله این اتفاق رخ بدهد. درحال حاضر هم شرایط تیم‌مان خوب است و میانگین سنی تیم پایین آمده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها