أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۳۶۶۵۹
زمان انتشار: ۱۸:۳۰     ۱۰ شهريور ۱۳۹۴
به گزارش سرویس چند رسانه‌اس 598 به نقل از لاپلاس، از بین 49 فرد پیری که امروز زنده اند فقط 2 نفر مرد هستند. برخی ممکن است بگویند این یک تصادف است اما مطالعات علمی خلاف این را نشان می دهد.

در گذشته مردان نان آور خانواده بوده اند و خانم ها مشغول خانه داری و کارهای منزل و فرزندان. اما امروزه هردو زندگی استرس زای مشابهی دارند، اما هنوز هم زن ها بیشتر عمر می کنند.


آیا این سیستم ایمنی بدن آنهاست که باعث شده؟ شانس؟ یا قدرت های جادویی؟ در این فهرست تصاویر مردانی را می بینید که با کارهای خود، زندگیشان را در معرض خطر قرار می دهند. احتمالا بعد از مشاهده این تصاویر پاسخ سوال خود را بگیریم!











نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۳
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
جواد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۵۴ - ۱۱ شهريور ۱۳۹۴
۱
۰
بعضی از این تصاویر مردهای احمق را نشان میداد که اگر ملاک برای استدلال باشد تا علت کوتاهی عمر مردان نشان داده شود نتیجه این میشود که مردان احمق هستند زود میمیرند .آ یا این استدلال و نتیجه درست است؟؟؟؟
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۵:۴۴ - ۱۱ شهريور ۱۳۹۴
۰
۰
والا ....دیوونه ها
پاسخ
135
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۳۰ - ۱۱ شهريور ۱۳۹۴
۰
۰
آخری چی بود ؟!
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها