يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۳۶۶۶۲
زمان انتشار: ۱۸:۳۰     ۱۰ شهريور ۱۳۹۴
نشست شورای هماهنگی مواقع اضطراری آلودگی هوای استان تهران تصمیمات لازم برای مقابله با تندباد احتمالی امروز را در دستور کار قرار داد که تعطیلی فعالیت معادن شن و ماسه یکی از انها بود.
به گزارش پایگاه 598، ظهر سه شنبه نشست هماهنگی مواقع اضطراری آلودگی هوای استان تهران با حضور مدیر کل محیط زیست استان تهران و مدیر کل مدیریت بحران استانداری در محل استانداری برگزار شد.

در این نشست مصوب شد تا فعالیت معادن شن و ماسه در استان تهران به ویژه در شهرستان های غرب این استان به دلیل بالارفتن میزان گرد و غبار و افزایش آلاینده های هوا به مدت ۴۸ ساعت تعطیل شود.

همچنین در این نشست بر آماده باش دستگاه های امدادی و خدماتی نظیر آتش نشانی، هلال احمر و غیره به منظور خدمت رسانی به مردم تأکید شد.

در نشست هماهنگی مواقع اضطراری آلودگی هوای استان تهران به مردم توصیه شد تا از حد الامکان از وسائل نقلیه شخصی و دارای اشکال فنی استفاده نکنند.

همچنین مسئولان در این نشست تأکید کردند که مردم باید از هر اقدامی نظیر سوزاندن ضایعات و غیره که میزان آلایندگی هوا را افزایش می دهد، خودداری کنند.

گفتنی است شامگاه دوشنبه طی پیش بینی سازمان هواشناسی تندبادی با سرعت ۷۰ کیلومتر بر ساعت نقاط مختلف استان تهران را در برگرفت.

منبع: مهر
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها