أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۳۶۶۶۳
زمان انتشار: ۱۸:۳۳     ۱۰ شهريور ۱۳۹۴
باشگاه استقلال به دلیل شکایت 5 بازیکن خارجی رقمی معادل 3 میلیارد تومان باید به آنها پرداخت کند.

به گزارش پایگاه 598، 5 بازیکن خارجی تیم فوتبال استقلال به نام‌های رودریگو توزی، تونی کاروالیو، لیام ردی، ساموئل و هلمکه از باشگاه استقلال شکایت کرده‌اند و خواستار دریافت مطالبات خود هستند. نامه شکایت این بازیکنان به ترتیب از رودریگو توزی و لیام ردی به باشگاه استقلال ارسال شده و حتی فرصت آبی‌پوشان برای پرداخت مطالبات توزی به پایان رسیده است.

این در حالی است که این باشگاه باید رقمی حدود 3 میلیارد تومان در مجموع به این 5 بازیکن پرداخت کند و مشخص نیست که آیا این رقم تأمین شده است یا خیر. از سوی دیگر در صورت عدم پرداخت مطالبات این بازیکنان از امتیازات استقلال در لیگ برتر کسر خواهد شد و مسئولان این باشگاه باید مطالبات این بازیکنان را پرداخت کند. البته استقلالی‌ها هنوز برای پرداخت رقم طلب کاروالیو، ردی، ساموئل و هلمکه فرصت دارند و در صورتی که نتوانند رضایت وکیل توزی جلب کنند با کسر امتیاز مواجه خواهند شد.

به گزارش فارس این روزها ریوالدوی برزیلی نیز با مسئولان باشگاه استقلال دچار مشکلاتی شده و خواهان جدایی از این تیم است و حتی در تمرینات نیز شرکت نمی‌کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها