کد خبر: ۳۳۶۶۶۸
زمان انتشار: ۱۸:۵۰     ۱۰ شهريور ۱۳۹۴
باشگاه رئال‌مادرید با انتشار بیانیه‌ای دلیل ناکامی خود در جذب دروازه‌بان اسپانیایی شیاطین سرخ را عنوان کرد.
به گزارش پایگاه 598، باشگاه رئال‌مادرید با انتشار بیانیه‌ای دلیل ناکامی خود در جذب داوید دخه‌آ، دروازه‌بان اسپانیایی شیاطین سرخ را اعلام کرد تا هواداران این تیم را به طور شفاف در جریان ماجرا قرار دهد. رئالی‌ها در 10 بند زیر اقدام به توضیح ماجرا کردند:

1- منچستریونایتد تا صبح روز گذشته (دوشنبه) راهی برای مذاکره برای جذب رسمی داوید دخه‌آ باز نگذاشته بود.

2- با وجود مشکلاتی که وجود داشت، رئال‌مادرید در آخرین روز نقل و انتقالات برای تکمیل کردن فرایند این انتقال مذاکره با منچستریونایتد را پذیرفت.

3- وقتی منچستریونایتد روز دوشنبه وارد این مذاکرات شد، آنها هم تلاش کردند تا با کیلور ناواس به توافق برسند تا در همین فصل این دروازه‌بان را به اولدترافورد ببرند. آنها اطلاع دادند که با مدیر برنامه‌های ناواس هم در ارتباط هستند.

4- رئال‌مادرید و منچستریونایتد بر سر انتقال ناواس و دخه‌آ به صورت ضربدری فوراً به توافق رسیدند. پس از تهیه پیش‌نویسِ اسناد قراردادی مربوطه مورد نیاز و به منظور پیش بردن کار در سیستم تطبیق انتقال فیفا و ثبت در سازمان لیگ حرفه‌ای اسپانیا، باشگاه رئال‌مادرید در ساعت 13:39 به وقت محلی اسپانیا قراردادها را به باشگاه منچستریونایتد ارسال کرد.

5- باشگاه منچستریونایتد هشت ساعت بعد یعنی در ساعت 21:43 نظرات خود را در خصوص قراردادها برای ما فرستاد که شامل اصلاحات جزیی می‌شد. تمامی تغییرات هم فوراً توسط رئال مورد تأیید قرار گرفت تا اسامی دخه‌آ و ناواس در سیستم تطبیق انتقال فیفا و سازمان لیگ حرفه‌ای اسپانیا به ثبت برسند.

6- پس از امضای قرارداد دخه‌آ و ناواس، باشگاه رئال‌مادرید آنها را به باشگاه منچستریونایتد فرستاد و باشگاه منچستریونایتد هم خبر داد که در ساعت 23:32 به وقت محلی اسپانیا قراردادها را امضا کرده است. ما تنها منتظر مدارک پایانی بودیم که قرار بود توسط منچستریونایتد امضا شود.

7- منچستریونایتد هم در ساعت 23:53 به وقت محلی اسپانیا با مدیر برنامه‌های کیلور ناواس به توافق رسید و در همان موقع هم قرارداد را برای ناواس ارسال کرد تا امضا کند.

8- باشگاه رئال‌مادرید رأس ساعت  00:00 به وقت محلی برای نهایی کردن کار دخه‌آ و ثبت نام او وارد سیستم تطبیق انتقال فیفا شد و در 00:02 به وقت محلی مدارک کامل برای ثبت نام داوید به دستش رسید ولی هر چه سعی کرد نشد، چرا که سیستم تطبیق انتقال فیفا دیگر بسته شده بود.

9- در ساعت  00:26به وقت محلی سیستم تطبیق انتقال فیفا پیامی کامپیوتری را به باشگاه رئال‌مادرید ارسال کرد که مشخصات داوید دخه‌آ را در سیستم ثبت کنید ولی باشگاه رئال مادرید با توجه به بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی اسپانیا دیگر کاری از دستش ساخته نبود.

10- در این مدت کوتاه باشگاه رئال‌مادرید هر کاری که لازم بود انجام داد تا این دو انتقال نهایی شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها