کد خبر: ۳۳۶۶۸۶
زمان انتشار: ۰۰:۴۰     ۱۱ شهريور ۱۳۹۴
وزیر دفاع آمریکا:
وزیر دفاع آمریکا ضمن خوب توصیف کردن توافق هسته ای با ایران گفت توافق هیچ محدودیتی بر قدرت نظامی ما اعمال نمی‌کند و گزینه نظامی ما واقعی است و واقعی خواهد ماند.
به گزارش پایگاه 598، به نقل از واشنگتن تایمز، وزیر دفاع آمریکا ضمن خوب توصیف کردن توافق هسته ای با ایران گفت توافق هیچ محدودیتی بر قدرت نظامی ما اعمال نمی‌کند و گزینه نظامی ما واقعی است و واقعی خواهد ماند.

اشتون کارتر که در شهر بالتیمور آمریکا گفت برای اطمینان از اینکه ایران تهدیدی نظامی برای آمریکا ایجاد نمی کند فعالیت خواهد کرد.

وی افزود: این توافقی خوب است، چرا که پس از اجرای آن منبع مهمی از خطر و ناپایداری را در منطقه ای مهم و پرتلاطم رفع می کند.

وزیر دفاع آمریکا در ادامه افزود: در حالی که توافق بر روی ایران محدودیت هایی را اعمال می کند، هیچ محدودیتی را بر قدرت نظامی ما برقرار نمی کند و گزینه نظامی ما واقعی است و واقعی باقی خواهد ماند.

مقامات آمریکایی علی رغم توافق هسته ای بارها علیه کشورمان از گزینه های روی میز خود سخن گفته اند.

شب گذشته نیز جان کری در گفتگو با شبکه تلویزیونی سی ان ان اظهارات مشابهی را بیان کرد و گفت: اگر ایرانی ها آنگونه که ما انتظار داریم دسترسی مناسبی فراهم نکنند آنگاه توافق را نقض کرده اند و در معرض همه گزینه های در دسترس آمریکا خواهند بود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
متین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۲۳ - ۱۱ شهريور ۱۳۹۴
۰
۰
یک اشتباه شما برای ما فرصتی است که کاخ سفید را ویران و بجای آن حسینیه بنا کنیم.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها