أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۳۶۶۸۸
زمان انتشار: ۰۲:۱۴     ۱۱ شهريور ۱۳۹۴
یک موسسه ضد صهیونیستی در اقدامی جهت بدنام کردن جمهوری اسلامی فیلم تبلیغی را ساخته که بر اساس آن عناصر وابسته به ایران ضمن اخاذی سعی در حمله به یک پل معروف در آمریکا را دارند.

به گزارش پایگاه 598، یک سازمان صهیونیستی به نام «شورات هادین» که مدعی دفاع از حقوق بشر است و دفترش در تل‌آویو قرار دارد، اخیرا فیلم ویدئویی تبلیغی را با محوریت «تروریست نشان دادن ایران و خطرهای بالقوه  پذیرش توافق هسته‌ای» به نمایش گذاشته است.

به نوشته روزنامه صهیونیستی «جروزالم پست» این فیلم که دوشنبه هفته جاری در یوتیوب به نمایش گذاشته شده است، سعی دارد ایران را خرابکار نشان ‌دهد به طوری که چند نفر عناصر  تروریست وابسته به ایران قصد حمله به آمریکا و پل معروف «گلدن گیت بریج» را در سن فرانسیسکو و نیز اخاذی از اهالی این کشور دارند.

به نوشته این روزنامه صهیونیستی، هدف موسسه شورات هادین از نمایش این کلیپ این بوده است نشان دهد با تایید توافق هسته‌ای ایران در کنگره آمریکا، جمهوری اسلامی 100 میلیارد دلار کسب خواهد کرد و این مبلغ از سوی جمهوری اسلامی در مسیر حمایت‌های مالی از گروه‌های خرابکار در سرتاسر جهان هزینه خواهد شد.

بر اساس ادعای سازمان مذکور در 12 ساعت نخستین پخش این کلیپ نود هزار بار مشاهده شده است.

«نیت سانا دارشان لیتنر» مدیر این موسسه صهیونیستی درباره اقدام ضد ایرانی اخیر مدعی شده است که هدف این هجمه تبلیغاتی افزایش بیداری نسبت به جایزه‌ای بزرگی است که قرار است دولت آمریکا به دولت ایران بدهد و به خاطر توافق هسته‌ای 100 میلیارد دلار از سرمایه‌های مسدود شده ایران مجددا به دست این کشور افتاده و آن‌ها نیز این مبلغ را در سرمایه گذاری و حمایت از سازمان‌های خرابکار بکار بندند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
آشنا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۴۳ - ۱۱ شهريور ۱۳۹۴
۰
۰
اصلاح بفرمایید یک موسسه صهیونیستی نه ضد صهیونیستی
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها