أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۳۶۶۹۲
زمان انتشار: ۰۶:۱۴     ۱۱ شهريور ۱۳۹۴
سخنگوی جبهه پیروان از مذاکره با جلیلی، ولایتی، قالیباف و لاریجانی برای حضور در شورای هماهنگی اصول‌گرایان خبر داد.

به گزارش پایگاه 598، سیدکمال‌الدین سجادی سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری تسنیم، با اشاره به جلسه هیئت‌رئیسه تشکل متبوعش اظهار داشت: در این جلسه که با حضور اعضای هیئت‌رئیسه جبهه پیروان برگزار شد، درباره شورای هماهنگی اصول‌گرایان صحبت و درباره راهبرد جبهه تبادل‌نظر شد.

وی ادامه داد: 18 تشکل جبهه پیروان این آمادگی را دارد که شورای هماهنگی اصول‌گرایان را با محوریت روحانیت و با حضور احزاب فعال و شخصیت‌های تأثیرگذار تشکیل دهیم.

سخنگوی جبهه پیروان افزود: ما باید شورای هماهنگی اصول‌گرایان را با حضور جامعتین و با حضور همه اصول‌گرایان و کسانی که به این شورا اعتقاد دارند، شکل دهیم و می‌توانیم از ظرفیت آیت‌الله مصباح‌یزدی نیز در این زمینه استفاده کنیم و در این جلسه قرار شد تشکیل این شورا پیگیری شود.

سجادی در پایان از مذاکره با جلیلی، ولایتی، قالیباف و لاریجانی برای حضور در شورای هماهنگی اصول‌گرایان خبر داد و خاطرنشان کرد: تمام اصول‌گرایان با شورایی که تمام اصول‌گرایان را تحت پوشش قرار دهد، موافق هستند. قرار است با آقایان سعید جلیلی، علی‌اکبر ولایتی، محمدباقر قالیباف و علی لاریجانی برای حضور در شورای هماهنگی اصول‌گرایان نیز در آینده مذاکره و رایزنی صورت گیرد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها