امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۳۳۶۶۹۷
زمان انتشار: ۰۱:۰۰     ۱۱ شهريور ۱۳۹۴
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس پیرامون برگزاری رزمایش اقتدار ثارالله گفت: دشمنان ما بدانند که چنانچه بدنبال ماجراجویی باشند بشدت برخورد و جواب دندان شکنی به آنها میدهیم .
به گزارش  پایگاه 598، سید باقر حسینی عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار سیاسی بسیج پرس پیرامون برگزاری رزمایش بزرگ بسیجیان استان تهران با نام اقتدار ثارالله و پیام آن به دشمنان منطقه و فرا منطقه ای بویژه اسرائیل گفت:آمادگی نیروهای مسلح به ویژه بسیجیان برای مقابله با دشمنان در سطح بسیار بالایی است و دشمنان بدانند که همان طور که در جنگ تحمیلی با کمترین امکانات در مقابل دنیای استکبار ایستادیم، امروز هم به برکت خون شهداء، اقتدار و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و تلاش دانشمندان کشور اجازه کوچکترین تعرضی را به کشور و حتی نفوذ به منافع ملی نخواهیم داد و با تمام قدرت و توان از اعتقادات و ارزشهای نظام اسلامی دفاع خواهیم کرد.

وی در ادامه دررابطه با تقویت و اشاعه تفکر بسیجی در برخورد با دشمنان اضافه کرد: با توجه به سخنان فرماندهان سپاه پاسداران و بسیج مستضعفین، جمعیت بسیار زیادی به عنوان بسیجیان آماده رزم و همچنین ارتش 20 میلیون مد نظر حضرت امام(ره) تحقق یافته است و بر همین اساس  جهت باید فرهنگ ایثار و شهادت بر گرفته از 8 سال دفاع مقدس را به نسل های جدید منتقل کرد تا با معرفی اخلاص و ایثار شهداء، نسل آینده را با نظام انقلاب اسلامی و رهبری همراه و در این مسیر حفظ کرد.

حسینی پیرامون در رابه با تاثیر برگزاری رزمایش اقتدار ثارالله بر امنیت ملی گفت: با توجه به سخنان اخیر اوباما رئیس جمهور آمریکا مبنی ر اینکه"ما با قدرت بزرگ منطقه ای مواجه هستیم" به همین جهت بسیجیان گوشه ای از توان نظامی ایران را به نمایش دشمنان میگذارند.البته کشور ما کشوری صلح طلب است و به دنبال جنگ نیست . ولی دشمنان ما بدانند که چنانچه بدنبال ماجراجویی باشند بشدت با آنها برخورد می شود و جواب دندان شکنی به آنها میدهیم .
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها