يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۳۶۸۱۸
زمان انتشار: ۱۰:۵۳     ۱۱ شهريور ۱۳۹۴
حسين عبدي، سخنگوي باشگاه پرسپوليس:
حسين عبدي، سخنگوي باشگاه پرسپوليس در ماجرای بین پیشکسوت پرسپولیس و مدیرعامل، حق را به كريم باقري داده ولي از طرفي از طاهري هم حمايت مي‌كند. گفت‌وگوي حسين عبدي با «قانون» را مي‌خوانيد .
به گزارش پایگاه 598، باشگاه پرسپوليس اوضاع مالي جالبي ندارد، كار به نصب بنر و كمك گرفتن از هوادارها رسيده است.

اين مصاحبه‌اي بود كه آقاي طاهري چند روز قبل كرده بود و ما هم نمي‌دانستيم تا اينكه ديروز در هيات مديره اين موضوع را فهميديم، بحث ايشان اين بود كه هواداران در كنار باشگاه باشند و همه با هم به حل مشكلات پرسپوليس كمك كنند.

  ولي كانون هواداران در اين چند روزه روي اين ماجرا كلي تبليغ كرده است.

اين مسائل را من نمي‌دانم، مسئول اين قضيه آقاي طاهري است و هر داستاني باشد ايشان بايد پاسخگو باشند. چيزي كه من مي‌دانم در اين حد است كه به شما گفتم.

  بحث جذب بشار رسن   منتفي شد؟

در اين مورد هم آقاي طاهري چيزي به هيات‌مديره نگفته‌اند، اطلاعات كافي را بايد از ايشان گرفت.
 

 طاهري به صحبت‌هاي كريم باقري واكنش نشان داده و گفته بهتر است ايشان در حوزه وظايف خودش حرف كند.

 من كاملا به كريم باقري حق مي‌دهم، من خودم يك آدم فني هستم، مربي و بازيكن بودم، بازيكنان تعهداتي نسبت به باشگاه   و انتظاراتي را   دارند، اما مشكلات هم پابرجاست و بايد اين مسائل حل شود، من واقعا متاسفم كه اين جريانات مربوط به مسائل اجرايي است. پرسپوليس باشگاه بزرگي است و بايد بزرگي كرد. اميدوارم مشكلات كاملا حل شود.

  جالب است هواداران پرسپوليس بعد از اولين برد بايد شاهد اين درگيري‌ها باشند.

اصلا نبايد اين مسائل پيش بيايد ولي بايد با واقعيت روبه رو شد و آن‌ها را حل كرد، همه با مشكلات دست به گريبان هستند و مسئولان بايد بيش از پيش براي حل مشكلات قدم بردارند.
 
  ماجرای قهر بازیکنان چه بود؟

این  داستان مربوط به مشکلات مالی است که سال گذشته هم وجود داشت. وقتی پرداخت ها دیر می شود چنین مشکلاتی به وجود می آید. باید زودتر این مشکل را برطرف کرد.

  چه کسی مسئول این اتفاقات است؟

قطعا آقای طاهری مسوول اجرایی باشگاه است و باید در این خصوص جوابگو باشد. طی صحبت‌هایی که داشتیم قرار است تا اواخر همین هفته مشکل برطرف شود.
 
  یعنی تا آخر هفته اسپانسر معرفی می‌شود؟

صحبت هایی در این خصوص مطرح شده و فقط باید آن را عملی کنند.
 
  هواداران از هیات مدیره انتظار دارند مدیرعامل را وادار به انجام کار کند.

زمان کمی از فصل گذشته و آقای طاهری هم مشغول انجام کارهاست. قطعا اگر مشکلات برطرف نشود، هیات مدیره باید دست به کار شود.

منبع: روزنامه قانون
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها