أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۳۶۸۵۷
زمان انتشار: ۱۱:۴۶     ۱۱ شهريور ۱۳۹۴
انجمن حقوق بشر بحرین به مناسبت روز جهانی مبارزه با آدم‌ربایی‌ها و بازداشت‌های غیرقانونی با اشاره به اینکه تیم سازمان ملل در خصوص مسائل آدم‌ربایی‌های اجباری در بحرین این کشور را در زمره 22 کشور جهان که به این جرم دست می‌زنند قرار داده است.
به گزارش پایگاه 598، انجمن حقوق بشر بحرین اعلام کرد که افزایش بازداشت‌های غیرقانونی و آدم ربایی‌های دولتی در این کشور، بحرین را در ردیف 22 کشور رکورد دار جهان در این زمینه قرار داده است.

به گزارش پایگاه خبری العهد، انجمن حقوق بشر بحرین به مناسبت روز جهانی مبارزه با آدم‌ربایی‌ها و بازداشت‌های غیرقانونی با اشاره به اینکه تیم سازمان ملل در خصوص مسائل آدم‌ربایی‌های اجباری در بحرین این کشور را در زمره 22 کشور جهان که به این جرم دست می‌زنند قرار داده است.

این سازمان اعلام کرد که دولت منامه توافقنامه بین‌المللی حمایت از اشخاص در برابر بازداشت غیر قانونی و آدم ربایی اجباری را امضا نکرده است و دلایل مقامات آل خلیفه برای این اقدام بی‌اعتبار بوده و بازداشت بدون مجوز شهروندان بحرینی و ربودن اجباری آن‌ها، جرم و خلاف قانون است.

یوسف ربیع، رئیس این انجمن با اشاره به عدم وجود محدوده زمانی هرچند کوتاه که بتواند توجیهی برای این بازداشت‌ها باشد، از مقامات بحرین خواست اطلاعات دقیقی از سرنوشت 24 شهروند بحرینی که پس از انفجار در منطقه کرانه بازداشت شدند به خانواده‌ها و نمایندگان قانونی آنان ارائه دهند.
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها