أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۳۶۸۶۴
زمان انتشار: ۱۲:۰۱     ۱۱ شهريور ۱۳۹۴
آنتونی مارتیال با انعقاد قراردادی به ارزش ۳۶ میلیون پوند به منچستریونایتد پیوست تا این بازیکن ۱۹ ساله فرانسوی، به عنوان گران‌ترین بازیکن جوان تاریخ فوتبال محسوب شود.
به گزارش پايگاه 598، مارتیال پس از پیوستن به تیم فوتبال منچستریونایتد اظهار کرد: از اینکه به منچستریونایتد پیوسته‌ام، بسیار خوشحال و هیجان زده‌ام. از مدت زمانی که در موناکو بوده‎ام، لذت برده‎ام و می‎خواهم از مسئولان باشگاه و همه هواداران برای همه چیز تشکر کنم.

وی در ادامه افزود: همیشه دوست داشتم در لیگ برتر بازی کنم و بازی در بزرگترین باشگاه جهان رویایی است که برای من به واقعیت پیوسته است.


فن خال، سرمربی منچستریونایتد، در خصوص این بازیکن اظهار کرد: آنتونی ذاتا بازیکن مستعدی است و یک مهاجم همه کاره به حساب می‎آید. ما مدتی است که این بازیکن را زیر نظر داریم و او در مدت زمانیکه در موناکو بوده پیشرفت بسیار خوبی داشته است.

منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها