يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۳۶۸۸۹
زمان انتشار: ۱۳:۰۵     ۱۱ شهريور ۱۳۹۴
تصویری از کمک کردن شیخ حسین انصاریان در امور منزل را مشاهده می‌کنید.

به گزارش پایگاه 598، صفحه اینستاگرام منتسب به حجت‌الاسلام حسین انصاریان تصویری از ظرف شستن این استاد اخلاق کشورمان را مننتشر کرد.

 

همچنین در این مطلب آمده است: «خوشا به حال آنهایى که در تمام جریانات زندگى، به یکدیگر مهر می ‏ورزند.خوشا به حال خانمى که در تمام جریانات زندگى، به شوهر محبت می ‏ورزد و خوشا به حال شوهرى که در تمام جریانات زندگى، به همسرش محبت می ‏کند.

 

خیلى از جریانات پیش می ‏آید که زن باید مواظب باشد و اگر سزاوار است، حق را به جانب همسر بدهد. مرد هم همین طور است. محیط خانه براى زن و شوهر باید محیط عشق محبت و گذشت باش»


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها