أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۳۶۸۹۲
زمان انتشار: ۱۳:۰۷     ۱۱ شهريور ۱۳۹۴
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با اشاره به توقیف خودروهای دارای سرنشین بدحجاب و بد پوشش، گفت: ۳۰ هزار خودرو با تخلفات حادثه‌ساز توقیف شدند.
به گزارش پایگاه 598، سردار تیمور حسینی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در نشست خبری خود با اصحاب رسانه به برخورد با تخلفات حادثه‌ساز شبانه اشاره و اظهارداشت: در 6 ماهه دوم نیز این طرح را با قوت ادامه خواهیم داد چرا که در بحث برخورد با تخلفات حادثه‌ساز، دور دور کردن‌ها و تخلفات خودروهای سنگین رضایت و اقبال مردمی را شاهد بوده‌ایم.

سردار حسینی به طرحی که اخیراً با دستور سردار ساجدی‌نیا شروع شده پرداخت و تصریح کرد: طرح مشترکی بین راهور و پلیس انتظامی و یگان امداد برقرار شده برای گشت‌های شبانه و برخورد با تخلفات شبانه که این طرح تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

وی گفت: فرقی نمی‌کند تخلف حادثه‌ساز یا دور دور کردن‌ها در چه نقطه‌ای رخ دهد و پلیس با افرادی که با نظم و اسایش و امنیت مردم بازی کرده و آن را دستخوش اقدامات خود کنند برخورد قانونی خواهد کرد.

این مقام ارشد راهور فاتب در مورد بد پوششی و کشف حجاب در خودروها اظهارداشت: هر اقدامی که با هنجارهای اجتماع در تضاد باشد به عنوان ایجاد مزاحمت و بر هم زدن نظم عمومی از طرف پلیس تلقی شده و برخورد قانونی با آن خواهد شد.

سردار حسینی در پاسخ به پرسش فارس در مورد اینکه ماموران پلیس راهور در مواجهه با بدپوششی و کشف حجاب در خودروها چه اقدامی را انجام خواهند داد، اظهارداشت: مأموران پلیس راهور نه تنها تذکر داده بلکه خودروی فوق را به پارکینگ منتقل خواهند کرد.

وی افزود: فعلاً جریمه نقدی برای این موارد تعیین نشده اما بعد از توقیف، پرونده به پلیس امنیت رفته و این افراد به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

این مقام ارشد راهور فاتب تعداد خودروهای توقیف شده به دلیل تخلفات حادثه‌ساز را در 4 ماهه اول امسال را بالغ بر 30 هزار خودرو عنوان و خاطرنشان کرد: این تعداد خودرو به دلیل تخلفات حادثه‌ساز به پارکینگ منتقل شدند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۵۳ - ۱۱ شهريور ۱۳۹۴
۰
۰
قیمت یک چهارم ماشین را دفعه اول از اونها بگیرند دیگه از این غلطا نمی کنند کهبخواند تخلف کنند اخه با 20 تا 100 تومن چی رو می خواین تغییر بدین
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها