أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۳۶۹۰۴
زمان انتشار: ۱۳:۵۹     ۱۱ شهريور ۱۳۹۴
بازیکن جنجالی به مدیران باشگاه نفت گفته که باید به صاحبخانه پول بدهد برای همین به باشگاه فشار می‌آورد.
به گزارش پایگاه 598، بی‌پولی صدای بازیکنان نفت تهران را درآورده است و دیگر سرمربی تیم هم نمی‌تواند آنها را ساکت کند! کاپیتان تیم، علیرضا عزتی که گفته می‌شود حتی در چند نوبت پول آب تیم را داده، از جمله معترضان عدم پرداخت مطالبات بازیکنان است.

 

البته کار فقط به کاپیتان تیم ختم نمی‌شود. طبق شنیده‌ها پیام صادقیان بازیکن تازه‌وارد نفتی‌ها که از جمله ستاره‌های جدید این تیم به شمار می‌رود تاکنون نتوانسته مطالباتش را کامل دریافت کند و همین مساله باعث اعتراض او به مدیران این تیم شده است.

 

در همین راستا گفته می‌شود گویا قرارداد این بازیکن نزدیک به 500 میلیون تومان بوده و طبق بندهای قراردادش هر بازی که انجام دهد 8 میلیون تومان بگیرد که پس از گذشت 5 هفته از لیگ که او 3 بازی در لیگ و یک بازی در آسیا انجام داده، هنوز پولی نگرفته است.

 

صادقیان که از این وضعیت ناراحت بوده حتی گفته که اگر این شرایط ادامه داشته باشد و تا قبل از بازی با الاهلی 30 درصد قراردادش را نگیرد مقابل حریف اماراتی حاضر نخواهد شد!

 

گفتنی است طبق اخبار رسیده از اردوی نفتی‌ها، گویا صادقیان به مدیران تیم گفته که باید به صاحبخانه پول بدهد برای همین به باشگاه فشار می‌آورد.

 

البته این منبع خبر در باشگاه می‌گوید تنها صادقیان به دنبال پولش نیست بلکه همه بازیکنان از این شرایط ناراحت هستند و بابت عدم دریافت مطالبات‌شان اعتراض دارند ولی باشگاه آهی در بساط ندارد که پول آنها را بدهد! حتی به همین دلیل تمرینات نفت بی‌نشاط انجام می‌شود!


اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها