أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۳۶۹۰۶
زمان انتشار: ۱۴:۰۲     ۱۱ شهريور ۱۳۹۴
ادامه حواشی بازی با ستارگان جهان؛
به جای روشن یا خوردبین چهره هایی روی نیمکت کنار پروین دیده شدند که در دهه 60 هم همواره روی نیمکت قرمزها دیده می شدند.
به گزارش پایگاه 598، قرار بود حسن روشن سرپرست تیم ستارگان ایران مقابل ستارگان جهان باشد. روشن را به محل تمرین تیم راه ندادند و بعد از آن هم علی پروین پیگیر ماجرا نشد تا در نهایت روشن عطای حضور در این بازی را به لقایش ببخشد و البته کلی هم از دست پروین دلخور شود.

 

وقتی پروین سرمربی پرسپولیس بود همواره محمود خوردبین به عنوان سرپرست کنار او روی نیمکت می نشست و حتی هواداران پرسپولیس به او لقب "یار وفادار پروین" را داده بودند.

 

خوردبین که همچنان سرپرست پرسپولیس است انتظار داشت پروین برای بازی با ستارگان جهان به یاد سال های قدیم از او به عنوان سرپرست استفاده کند و یا حداقل یک تماس بگیرد اما این اتفاق رخ نداد تا خوردبین حسابی از دست رفیق قدیمی اش دلخور شود.

 

عجیب اینکه در بازی جمعه گذشته به جای روشن یا خوردبین چهره هایی روی نیمکت کنار پروین دیده شدند که در دهه 60 هم همواره روی نیمکت قرمزها دیده می شدند.

 

چهره هایی چون یک عکاس! و یک تدارکاتچی که انگار آن ها را با چسب به پروین چسبانده اند! به هر حال حاشیه های بازی جمعه گذشته آن قدر زیاد بود که کمتر کسی به مساله سرپرستی تیم پرداخت.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها