يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۳۶۹۱۳
زمان انتشار: ۱۴:۰۷     ۱۱ شهريور ۱۳۹۴
نتیجه بازی های قبلی استقلال تغییر نمی کند اما از این لحظه به بعد اگر استقلال از پروپییچ بهره بگیرد، شاید با اعتراض حریفان، 3 بر صفر بازنده شود.
به گزارش پایگاه 598، استقلالی ها تا قبل از برملا شدن ماجرای دخیا که تنها به دلیل یک دقیقه دیرکرد انتقالش منتفی شد، مدعی بودند فیفا به آنها برای استفاده از پروپجیچ که نیم ساعت بعد از پایان مهلت نقل و انتقالات فوتبال ایران، در اروپا با پیراهن تیم سابق خود بازی کرد، مجوز داده است اما حالا که معلوم شده فیفا از یک دقیقه هم نمی گذرد، همه تیم های ایرانی روی این موضوع حساس شده اند و مدعی هستند استقلال تا قبل از گرفتن استعلام رسمی از فیفا، نباید پروپجیچ را به میدان بفرستد.

 

در چنین شرایطی احتمال دارد استقلال از این پس مقابل هر تیمی بازی کرد، در صورت به میدان رفتن پروپجیچ، تیم مقابل بلافاصله نامه بزند و خواهان رسیدگی به تخلف باشگاه استقلال و اعلام نتیجه 3 - صفر شود.

 

البته دو بازی از 4 بازی قبلی استقلال که پروپجیچ در آنها به میدان رفت، 3 بر صفر نمی شود چون تیم مقابل باید حداکثر 2 ساعت بعد از پایان بازی نسبت به حضور بازیکن غیرقانونی در تیم حریف اعتراض بزند وگرنه نتیجه بازی تغییر نمی کند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها