يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۳۶۹۲۶
زمان انتشار: ۱۴:۳۴     ۱۱ شهريور ۱۳۹۴
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش از راه‌اندازی مرکز ارجاع فرهنگیان در هفته آتی خبر داد.
به گزارش پایگاه 598، محمد بطحائی در توضیح جزئیات مرکز ارجاع ویژه فرهنگیان گفت: اگر همکاران فرهنگی بیمه شده، به مشکل جسمی مبتلا شوند می‌توانند طی تماس 24 ساعته و شبانه روزی با سامانه مرکز ارجاع، اطلاعات مربوط به مراکز درمانی معتبر را متناسب با مشکلشان دریافت کنند.

وی افزود: این سامانه، پیشرفته‌تر از تلفن‌های گویای معمول است و اطلاعات تخصصی‌تری ارائه می‌کند.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش همچنین از عقد قرارداد با بیمارستان‌ها و مراکز درمانی تخصصی خبر داد و گفت: این اقدام به موازات ارائه خدمات از طریق بیمه تکمیلی انجام می شود و فرد به هنگام مراجعه به این مراکز حتی فرانشیز هم نمی‌پردازد و پرداخت صف تا صد هزینه‌های درمان وی بر عهده آموزش و پرورش است.

بطحائی افزود: مرکز قلب تهران، موسسه رویان و مرکز چشم پزشکی بصیر از این جمله‌اند و حتی در حال اندیشیدن تدابیری هستیم تا در مرکز قلب تهران یک نیروی مختص پذیرش فرهنگیان را مستقر کنیم تا خدمات بستری و درمان فرد بیمار از طریق وی انجام شود.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در پاسخ به اینکه آیا فرهنگیان باید دارای شرایط ویژه‌ای باشند تا بتوانند از خدمات این سه مرکز استفاده کنند؟ گفت: خیر، همکاران فرهنگی دارنده بیمه تکمیلی می‌توانند از این امکان بهره‌مند شوند.
 
منبع:ایسنا
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها