کد خبر: ۳۳۶۹۴۰
زمان انتشار: ۱۵:۲۶     ۱۱ شهريور ۱۳۹۴
تلویزیون رژیم صهیونیستی در واکنش به رونمایی از دستاوردهای جدید دفاعی مدعی شد ایران به خاطر ترس از حمله اسرائیل پس از انعقاد برجام، تدابیر امنیتی را در تاسیسات هسته‌ای افزایش داده است
به گزارش پایگاه 598، روزنامه "تایمز آو اسرائیل"  به نقل از گزارش شبکه 10 تلویزیون رژیم صهیونیستی نوشت که ایران به خاطر ترس از حمله اسرائیل تدابیر امنیتی را در تاسیسات هسته ای خود افزیش داده است و از سیستم های راداری جدید پرده برداری کرده است.

در این گزارش با اشاره به برگزاری رزمایش و آزمایش موشک های ضد هواپیما بر فراز راکتور بوشهر  آمده است: ایران بعد از برجام بیشتر نگران خطر حمله اسرائیل است و مقامات ایرانی در روزهای اخیر در بیانه های مختلفی بر لزوم آمادگی حداکثری کشور تاکید کرده اند.

این گزارش به پرده برداری از دو سیستم راداری ساخت داخل به نام های نذیر و بینا اشاره کرده و می نویسد: سامانه راداری نذیر یک سامانه راداری دور برد، کاملا بومی و با دقت بسیار بالایی است که توانایی شناسایی اهداف را تا سطح مقطع راداری پایین دارد و در برابر موشک های ضد رادار مقاوم است. دو رادار راهبردی بینا و نذیر در مناطق کوهستانی و بیابانی در جنوب شرقی کشور مستقر شده اند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۳۴ - ۱۱ شهريور ۱۳۹۴
۰
۰
بعد می گین ما در داخل جاسوس نداریم.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها