أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۳۶۹۴۵
زمان انتشار: ۱۶:۱۷     ۱۱ شهريور ۱۳۹۴
فرمانده نیروی زمینی ارتش و جانشین وی در پایان مراسم پنجمین جشنواره مالک اشتر نزاجا برای گرفتن عکس یادگاری کنار همدیگر قرار گرفتند؛ که این عکس یادگاری به مزاح و خنده ملیح این دو فرمانده منتهی شد.
به گزارش پایگاه 598، امیر احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش، در پایان پنجمین جشنواره مالک اشتر نزاجا به درخواست عکاسی برای گرفتن عکس یادگاری در کنار امیر حیدری جانشین خود قرار گرفت. این دو فرمانده عالی‌رتبه در دوران دفاع مقدس به افتخار جانبازی نائل شده‌اند.

مزاح فرمانده نزاجا با جانشینش+عکس

مزاح فرمانده نزاجا با جانشینش+عکس

امیر پوردستان هنگامی که در کنار هم‌سنگر دوران دفاع مقدس و یار امروز خود قرار گرفت با چهره‌ای گشاده و لحنی لطیف به عکاس و خبرنگار گفت: «به نظر شما کدام‌یک از ما زودتر شهید می‌شویم؟» امیر حیدری با شنیدن این جمله در کمال ادب فرمانده خود را در آغوش گرفت و پیشانی اش را بوسید و گفت: «ان‌شالله من زودتر شهید می‌شوم»؛ و اینگونه تبسم ملیح دو فرمانده در قامت شهادت به تصویر کشیده شد.
منبع: دفاع پرس
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها