يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۳۶۹۵۰
زمان انتشار: ۱۶:۵۹     ۱۱ شهريور ۱۳۹۴
پس از پایان مذاکرات، برخی از اعضای تیم مذاکره کننده علاقمندی خود را به خدمت در سفارتخانه‌ها نشان داده‌اند و نظر دولت نیز نسبت به این موضوع مساعد است/ این انتصابات احتمال از سرگیری مذاکرات را منتفی می‌کند
به گزارش پایگاه 598، ایران هسته‌ای نوشت: برخی شنیده‌ها حکایت از آن دارد که چند تن از اعضای تیم مذاکره کننده هسته ای به عنوان سفیر در چند سفارتخانه مهم منصوب خواهند شد.

پس از پایان مذاکرات هسته‌ای، برخی از اعضای تیم مذاکره کننده علاقمندی خود را به خدمت در سفارتخانه ها نشان داده اند و ظاهرا نظر دولت نیز نسبت به این موضوع مساعد است.

تعداد زیادی از افراد در رده معاون، مدیر کل و ریس اداره در وزارت خانه ها و نهادهای مختلف از جمله وزارت خارجه، وزارت اطلاعات، وزارت دفاع و سازمان انرژی اتمی درگیر مذاکرات هسته ای بوده اند.

تلاش برای انتصاب این افراد به عنوان سفیر نشان دهنده آن است که دولت موضوع مذاکرات هسته ای را کاملا تمام شده و احتمال از سرگیری مذاکرات را منتفی می داند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها