أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۳۶۹۷۰
زمان انتشار: ۱۸:۳۴     ۱۱ شهريور ۱۳۹۴
رسانه های اجتماعی وابسته به گروه تروریستی داعش با صدور بیانیه ای حکم اعدام «رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور ترکیه را صادر کردند.
به گزارش پایگاه 598، به نقل از دیلی صباح، رسانه های اجتماعی وابسته به گروه تروریستی داعش امروز به دلیل آنچه آن ها همکاری ترکیه با ائتلاف به اصطلاح ضد داعش خواندند، حکم مرگ «رجب طیب اردغان» رئیس جمهور ترکیه را صادر کردند.

شایان ذکر است، به دنبال حادثه تروریستی ۲۰ جولای سال جاری در شهر «سوروچ» که گروه تروریستی داعش مسئولیت آن را بر عهده گرفت، ترکیه عملیات های گسترده ای را برای مقابله با گروه تروریستی داعش و سپس پ ک ک به انجام رساند.

برخی کارشناسان بر این باورند که حملات کنونی ترکیه، به بهانه مبارزه با داعش و با هدف سرکوب پ ک ک است. آن ها عکس ها و خبرهای انتشاریافته درخصوص کمک های ارسالی ترکیه به این گروه تروریستی را گواهی بر صدق ادعای خود می دانند.

گروه تروریستی داعش در این بیانیه با «مرتد» خواندن اردوغان به دلیل آن چه آنان همکاری ترکیه با ائتلاف به اصطلاح مبارزه با داعش اعلام می کنند، در اقدامی جانبدارانه فتوایی دال بر قتل وی را صادر کردند.

آن ها ادعا می کنند که اردوغان به دلیل اینکه خون افراد این گروه را ریخته است، باید کشته شود.

در بیانیه آن ها آمده است: اگر اردوغان از تصمیم خود توبه کند، حکم اعدام وی لغو خواهد شد.

منبع: مهر
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها