أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۳۶۹۷۲
زمان انتشار: ۲۲:۵۲     ۱۱ شهريور ۱۳۹۴
گزارشی از وضعیت زندگی عناصر ضدانقلاب در خارج از کشور:
طی این 37 سال که از انقلاب اسلامی می گذرد، بارها دیده شده است کسانی که رفته اند برای نجات از باتلاقی که در آن فرو رفته اند بازگشته اند، برخی بدون مشکل و برخی نیز با قبول مجازات های قانونی./ امیرعباس فخرآور ضدانقلاب فراری، نمونه ای از این دست افراد است که با وجود کوشش های فراوان برای جلب نظر اربابان خود ، هنوز به نان و نوایی نرسیده و به نوکری بی جیره و مواجب تبدیل شده است.
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه خبری 598، در ضرب المثل های ایرانی داریم که نوکر بی جیر و مواجب تاج سر ارباب است. اگر بخواهیم قطعی صحبت کنیم باید گفت این ضرب المثل برای عناصر ضدانقلاب جواب نمی دهد و خدمتکاران بی مزد در نزد صاحبانشان عزیز نیستند.

سال هاست افراد زاویه دار با نظام مقدس اسلامی به طمع های گوناگون تلاش می کنند با اقدامات ضدامنیتی نزد بیگانگان اعتباری کسب کنند و با خیال یک زندگی رویایی عمدتا به صورت غیرقانونی از کشور خارج می شوند و به اسم پناهندگی، بنده سیاسی کشورهای بیگانه می شوند.

طی این 37 سال که از انقلاب اسلامی می گذرد، بارها دیده شده است کسانی که رفته اند برای نجات از باتلاقی که در آن فرو رفته اند بازگشته اند، برخی بدون مشکل و برخی نیز با قبول مجازات های قانونی. اما در این میان هستند عناصر ضدانقلابی که با وجود خوش خدمتی ها برای اربابانشان و عدم دریافت کوچکترین مزدی هنوز بیدار نشده اند و هر روز در باتلاقی که مشتاقانه وارد آن شده است دست و پا می زنند.

امیرعباس فخرآور ضدانقلاب فراری، نمونه ای از این دست افراد است که با وجود کوشش های فراوان برای جلب نظر اربابان خود، هنوز به نان و نوایی نرسیده و به نوکری بی جیره و مواجب تبدیل شده است.

خیانت های پی در پی فخرآور به ملت خود، در توهماتش نوید بخش جایگاه مناسبی برای وی در بین افراد صاحب نفوذ آمریکا بود، اما زمان ثابت کرد که نه جرج بوش (رئیس جمهور سابق آمریکا)، نه نتانیاهو  و نه سناتورهای آمریکایی کاری جز سواری گرفتن، از یک وطن فروش نمی کنند.



فخرآور که در سال 1385 (2006 میلادی) به صورت غیرقانونی از کشور خارج شد تلاش بسیاری کرد تا برای خانواده (مادر ، دو برادر و چهار خواهر) خود در آمریکا اجازه اقامت بگیرد که این امر نتیجه ای جز آواره گی برای خانواده اش هیچ سودی نداشت.

مه‌لقا خواهر امیر عباس فخرآور اولین فرد از اعضای این خانواده بود که سعی کرد پا جای پای برادر گذاشته و اقامت امریکا را بگیرد اما نه خوش خدمتی های مه‌لقا و نه تلاش های امیر عباس راه به جایی نبرد و سرانجام همچون اعضای سازمان تروریستی منافقین در حومه شهر پاریس فرانسه ساکن شد.

قریب به دوسال پیش نیز مادر امیرعباس (پروانه پیردهقان) به همراه دو دخترش به نام های زهرا (سایه) و فاطمه (ستاره) پس از فروش خانه شان در اسلامشهر و ناامیدی از وعده های امیر عباس جهت دریافت اجازه اقامت در آمریکا ، مقصد خود را به مالزی تغییر دادند. زهرا (سایه) فخرآور نیز سال گذشته در مالزی با "محمد کریمیان" برادر کوچک سعید کریمیان مدیر شبکه های ماهواره ای  GEM TV  که  پدرش عضو سازمان تروریستی منافقین بوده و در عملیات مرصاد کشته شده است در کولالامپور ازدواج کرد.



زهرا (سایه) فخرآور و "محمد کریمیان" در جمع کارکنان شبکه ضدفرهنگی جم تی وی ، مالزی

محمد رضا (آرش) برادر کوچک فخرآور نیز با رویای گرفتن اقامت آمریکا و یا فرانسه به صورت غیرقانونی از کشور خارج و به فرانسه سفر کرد و پس از مایوس شدن از مه لقا وامیر عباس به تهران بازگشت و درحال حاضر به دلیل عدم گذراندن دوره خدمت، ممنوع الخروج است.

همه ی این موضوعات را باید در کنار ادعاهای امیر عباس فخرآور گذاشت که با انتشار عکس های خود با برخی از سناتورهای جنگ طلب کنگره مدعی است که با پیشنهاد اعمال تحریم های بیشتر به کنگره آمریکا جلوی پیشرفت و قدرت گیری جمهوری اسلامی ایران را گرفته است!

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها