يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۳۷۰۴۵
زمان انتشار: ۰۹:۵۵     ۱۲ شهريور ۱۳۹۴
این روزها خریداران خانه‌های کوچک سخت‌تر از گذشته می‌توانند مورد مناسبی برای خرید پیدا کنند. بیشتر آپارتمان‌های زیر 50 متر مربع که موقعیت مناسبی دارند در کمتر از یک هفته به فروش می‌روند و خریداران با مشکل کمبود فایل فروش مواجه شده‌اند. قیمت کل خرید خانه‌های کوچک معمولا زیر 200 میلیون تومان است و با دریافت وام و رهن سریع آن مبلغی حدود 100 میلیون تومان فراهم می‌شود که به همین دلیل در فرصت کوتاهی به فروش می‌روند.
به گزارش پايگاه 598، یکی از فعالان بازار مسکن در شرق پایتخت می‌گوید: بیشتر خریداران مسکن داوطلب خرید خانه‌های کوچک هستند و بیشتر فایل‌های فروش باقی مانده مربوط به خانه‌های بزرگ متراژ است و خریداران هنوز نقدینگی لازم برای خرید این خانه‌ها را به دست نیاورده‌اند.


به گفته این فعال بازار، سرمایه‌گذاران کوچک و خریداران واقعی با توجه به واقعی شدن قیمت‌ها و پیش‌بینی اینکه افزایش وام مسکن در سال آینده قیمت این نوع آپارتمان‌ها را افزایش می‌دهد، به دنبال خرید آپارتمان‌های کوچک هستند و در حال حاضر بیشتر فایل‌های آپارتمان‌های زیر ۵۰ متر به فروش رفته است . این مشاور املاک در شرق پایتخت ادامه می‌دهد: درحال حاضر آپارتمان‌های کوچک که زیر ۵ سال قدمت دارند و خوش نقشه هم هستند و قیمت مناسبی دارند در کمتر از۱۰ روز قولنامه می‌شوند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها