أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۳۷۰۶۶
زمان انتشار: ۱۰:۲۶     ۱۲ شهريور ۱۳۹۴
ملک سلمان بن عبد العزیز امروز سفر خود به آمریکا را آغاز خواهد کرد. مسئولان آمریکایی در کاخ سفید گفتند: اوباما در ملاقات با پادشاه عربستان سعودی با وی درخصوص اوضاع یمن گفتگو خواهد کرد.
به گزارش پایگاه 598، کاخ سفید اعلام کرده است؛ باراک اوباما رئیس جمهوری آمریکا، در دیدار با ملک سلمان بن عبدالعزیز پادشاه عربستان سعودی مراتب نگرانی عمیق خود را در خصوص وخیم شدن اوضاع انسانی در یمن اعلام خواهد کرد.

 رئیس جمهوری آمریکا در دیدار با پادشاه عربستان همچنین از تمامی طرف های درگیر در یمن خواهد خواست غیرنظامیان را هدف قرار ندهند.

 به گزارش خبرگزاری  رویتر از واشنگتن، دفتر پادشاه عربستان با صدور بیانیه ای اعلام کرد؛ ملک سلمان بن عبدالعزیز که به دعوت رسمی باراک اوباما امروز عازم آمریکا می شود، قرار است با رئیس جمهوری و مسئولان آمریکایی در خصوص راه های تقویت و گسترش همکاری های دوجانبه میان ریاض و واشنگتن در تمامی زمینه ها و نیز مسایل منطقه ای و جهانی بحث و گفتگو کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها