أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۳۷۰۶۸
زمان انتشار: ۱۰:۲۷     ۱۲ شهريور ۱۳۹۴
دبیرکل جنبش مقاومت حزب الله لبنان در دیدار معاون وزیر خارجه کشورمان نقش ایران را در حمایت از امنیت منطقه و مبارزه با تروریسم و افراطی‌گری بسیار مهم توصیف کرد و از کشورهای منطقه حمایت از امنیت، ثبات و مبارزه با تروریسم را خواستار شد.
به گزارش پایگاه 598، معاون عربی و آفریقای وزارت امور خارجه ایران که برای رایزنی با مقامات لبنانی به بیروت سفر کرده با «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب الله دیدار کرد.

دبیرکل حزب الله لبنان با تبریک مجدد توافق هسته‌ای و تثبیت دستاورد جمهوری اسلامی ایران در حفظ و توسعه دانش هسته‌ای، نقش مخرب رژیم صهیونیستی را در شرایط کنونی منطقه تمرکز بر تداوم سیاست تجاوز و توسعه طلبی خواند و مقاومت را در بهترین شرایط توانمندی در مقابل هر گونه تهدیدی علیه لبنان ارزیابی کرد.

سید حسن نصرالله نقش تهران را در کمک به امنیت منطقه و کمک به مبارزه با تروریسم و افراط گرایی مورد تاکید قرار داد و بر ضرورت همراهی کشورهای منطقه برای کمک به امنیت و ثبات منطقه و مبارزه با تروریسم تکفیری تاکید کرد.

«حسین امیرعبداللهیان» هم گفت: ایران همواره از امنیت و ثبات لبنان و منطقه حمایت می‌کند. وحدت ملی لبنان مورد تاکید ماست و از گفتگوی لبنانی‌ها حمایت می‌کنیم.

معاون عربی و افریقایی ویر امور خارجه افزود: ما معتقدیم دخالت خارجی موجب تشدید مشکلات در منطقه است. لازم است همه کشورهای منطقه در مقابل توطئه رژیم صهیونیستی هوشیار و باشند. نباید کشورهای اسلامی با بی‌بصیرتی برخی طرف‌ها در اتش جنگ، تروریسم و افراط گرایی بسوزد.

همچنین در چارچوب دیدارهای خود با مقامات لبنانی بعد از ظهر روز سه شنبه با نبیه بری رئیس مجلس لبنان و جبران باسیل وزیر خارجه لبنان نیز ملاقات کرد که طرفین در این دیدار‌ها موضوعات مختلف از جمله آخرین تحولات در روابط دوجانبه و مسائل منطقه‌ای را مورد بحث و تبادل نظر قرار دادند.
















اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها