يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۳۷۰۹۲
زمان انتشار: ۱۱:۱۴     ۱۲ شهريور ۱۳۹۴
وزیر خارجه سوریه در دیدار با معاون محمد جواد ظریف از مواضع جمهوری اسلامی ایران در حمایت از این کشور قدردانی کرد.
به گزارش پایگاه 598، "ولید معلم" در استقبال از "حسین امیر عبداللهیان" معاون وزیر امورخارجه کشورمان گفت: سوریه از مواضع برادران ایرانی که در کنار این کشور ایستادند، و از سوریه در دفاع از ملت و خاک این کشور حمایت کردند، قدردانی می کند.

معلم خاطرنشان کرد: اراده مردم و رهبری سوریه تضمین کننده پایداری و تحقق پیروزی ها در قبال تروریسم تکفیری است؛ تروریسمی که در حال نابود کردن تمدن و کشتار مردم است و توجهی به ارزشها و اخلاق و حتی ادیان ندارد.

امیرعبداللهیان نیز در این دیدار بر حمایت مردم و دولت ایران از سوریه در نبرد با تروریسم برای خروج از بحران و اجرای مطالبات مردم این کشور تأکید کرد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها