أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۳۳۷۱۱۰
زمان انتشار: ۱۱:۵۸     ۱۲ شهريور ۱۳۹۴
یک موسسه صهیونیستی با هدف بدنام کردن جمهوری اسلامی ایران، با ساختن یک فیلم تبلیغی درصدد است وانمود کند افراد وابسته به ایران ضمن اخاذی سعی در حمله به پلی معروف در آمریکا دارند.
به گزارش پایگاه 598، سازمان صهیونیستی «شورات هادین» که مدعی دفاع از حقوق بشر است و دفترش در تل آویو قرار دارد، این فیلم ویدئویی تبلیغی را با محوریت «تروریست نشان دادن ایران و خطرهای بالقوه پذیرش توافق هسته‌ای» به نمایش گذاشته است.

به نوشته روزنامه صهیونیستی «جروزالم پست» این فیلم که از دوشنبه هفته جاری در یوتیوب به نمایش گذاشته شده است، سعی دارد ایران را خرابکار نشان دهد به طوری که چند نفر تروریست وابسته به ایران قصد حمله به آمریکا و پل معروف «گلدن گیت بریچ» را در سانفرانسیسکو و نیز اخاذی از اهالی این کشور دارند.

نیت سانا دارشان لیتنز، مدیر این موسسه صهیونیستی درباره اقدام ضدایرانی اخیر مدعی شده است که هدف این هجمه تبلیغاتی افزایش بیداری نسبت به جایزه‌ بزرگی است که قرار است دولت آمریکا به دولت ایران بدهد و به خاطر توافق هسته‌ای 100 میلیارد دلار از سرمایه‌های مسدود شده ایران مجدداً به دست این کشور افتاده و آن‌ها نیز این مبلغ را در سرمایه‌گذاری و حمایت از سازمان‌های خرابکار بکار بندند.

منبع : جمهوری اسلامی
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها