امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۳۳۷۱۱۸
زمان انتشار: ۱۲:۲۳     ۱۲ شهريور ۱۳۹۴
در حالی خانم ابتکار رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست کشور دخالت در مسائل سیاسی، برجام، توافق و ... را در گفتگو با شبکه متخاصم بی بی سی و ژست های خبری برای تلویزیون های بیگانه را فراموش نمی کند که در ماه های اخیر سعی کرده است کمترین اظهار نظر را در باره ریزگردها داشته باشد.
به گزارش پایگاه 598، در حالی خانم ابتکار رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست کشور دخالت در مسائل سیاسی، برجام، توافق و ... را در گفتگو با شبکه متخاصم بی بی سی و ژست های خبری برای تلویزیون های بیگانه را فراموش نمی کند که در ماه های اخیر سعی کرده است کمترین اظهار نظر را در باره ریزگردها داشته باشد.

 

وی که برای اتلاف چند سگ ولگرد ساعت ها وقت خود را صرف همدردی با دوستاران حیوانات می کرد اکنون در برابر هجوم انبوه ریزگردها بر سر زنان و کودکان غرب کشور فقط سکوت اختیار کرده است.

 

شهرستان قصر شیرین: از ابتدای امسال تاکنون این شهرستان ۷۹ روز درگیر غبار بوده و روز گذشته نیز دید افقی در قصرشیرین به یک هزار متر کاهش یافت و بر همین اساس اداره هواشناسی اعلام کرد دید افقی در شهرستان قصرشیرین ۹ هزار متر از حد استاندارد یک هوای سالم که ۱۰ هزار متر است کمتر می باشد.

 

شهرستان های اورامانات: نیز در روزهای گذشته بار سنگین ریزگردهای کوچک را به دوش کشیده اند. مناطق روستایی جوانرود در این وضعیت گرفتار بوده اند. شهرستان مرزی ثلاث باباجانی هم در این وضعیت قرار داشته است.

 

بر اساس گفته مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه، دید افقی در شهرستان سرپل ذهاب تا ۵۰۰، در قصرشیرین و بخش سومار تا هزار، در گیلانغرب تا هزار و ۵۰۰، در اسلام آبادغرب تا ۴ هزار و در ثلاث باباجانی تا ۵ هزار متر کاهش داده است.

 

این موضوع دست مایه مردم برای به اشتراک گذاشتن تصاویری در اعتراض به بی تفاوتی سازمان محیط زیست به سلامت مردم منطقه شده است. همچنین سایتهای محلی به انعکاس این موضوع پرداخته اند.

 

سرپل ذهاب:

 

 

 

قصرشیرین:

 

 

گیلان غرب:

 

 


منبع: مرصاد
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها