يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۳۷۱۲۲
زمان انتشار: ۱۲:۳۳     ۱۲ شهريور ۱۳۹۴
رزمایش اقتدار ثارالله عظمت نیروهای جان برکف سپاه و بسیج را به نمایش گذاشت و نشان داد که سربازان مقام معظم رهبری برای دفاع از کشور آماده هستند.
به گزارش پایگاه 598، رزمایش اقتدار ثارالله از عصر چهارشنبه به مدت دو روز در استان تهران آغاز شد و در طی این دو روز، نیروهای جان بر کف سپاه و بسیج اقتدار و عظمت خود را به نمایش می گذارند.

رزمایش اقتدار ثارالله با پیام سرلشکر محمد علی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و با حضور گردان های امام علی(ع)، امام حسین(ع) و فاتحین از شهرستان های مختلف استان تهران آغاز شد.

شهرری میزبان افتتاحیه رزمایش دو روزه اقتدار ثارالله

مراسم آغازین رزمایش اقتدار ثارالله در قبله تهران و در ضلع جنوبی حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) با حضور سردار اصلانی معاون اجرایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار نصیری فرمانده سپاه سید الشهدا استان تهران، مسئولان شورای سیاستگذار ائمه جمعه و مدیران اجرایی برگزار شد.

همچنین خانواده معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان و اقشار مختلف  نیز میهمان مراسم افتتاحیه رزمایش اقتدار ثارالله در شهرری بودند.

رزمایش ثارالله کراپ شده

حضور ۴۵۰۰ بسیجی در رزمایش اقتدار ثارالله

در مراسم افتتاحیه رزمایش اقتدار ثارالله در شهرری، گردان های امام علی(ع)، امام حسین(ع) و فاتحین شهرستان های مختلف استان تهران نظیر ورامین، شهرقدس، رباط کریم و سایر نقاط حضور داشتند.

بر اساس اعلام مسئولان رزمایش اقتدار ثارالله بیش از چهار هزار و ۵۰۰ بسیجی در این رزمایش دو روزه شرکت کرده و آخرین توانمندی های خود را برای دفاع از تمامیت ارضی کشور به معرض نمایش گذاشتند.

همچنین نیروهای بسیجی حاضر در این مراسم اعلام کردند که با تمامی توان آماده دفاع از کشور در برابر خطرات احتمالی هستند و اجازه خودنمایی به دشمن را نخواهند داد.

رزمایش بزرگ اقتدار ثار الله در استان تهران امروز نیز برگزار می شود و و این رزمایش شهرستان های مختلف استان را نیز تحت پوشش خود قرار خواهد داد.

مذاکره با ایران ریشه در رشادت ها بسیجیان دارد

شب گذشته نیز در جریان رزمایش اقتدار ثارالله، بسیجیان با برپایی ایستگاه های ایست و بازرسی به مرور فعالیت های آموزشی خود پرداختند.

رزمایش ثارالله کراپ شده

سردار حمید اصلانی معاون اجرایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کشور در مراسم افتتاحیه این رزمایش با اشاره به این نکته که امروز جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک قدرت بزرگ منطقه محسوب می شود، اظهار داشت: امروز جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک قدرت بزرگ منطقه است و همین اقتدار و عزت، قدرت های دیگر را وادار به مذاکره با ایران کرد.

وی افزود: مجاهدت ها و سلحشورهای بسیجیان در هشت سال دفاع مقدس و پس از آن سبب شد تا امروز کشورهای قدرتمند و در رأس آن آمریکای جهانخوار مجبور به مذاکره با ایران شوند.

اصلانی ادامه داد: برگزاری رزمایش اقتدار ثارالله دستاوردهای فراوانی را برای کشور به همراه خواهد داشت و دولتمردان ما می توانند از برکات این رزمایش استفاده کنند.

وی اضافه کرد: در رزمایش اقتدار ثارالله تلاش می شود تا وضعیت امنیتی بسیجیان ارتقا پیدا کرده و آنچه در دوران آموزشی فرا گرفته اند را در میدان عمل و در یک صحنه تاکتیکی انجام دهند.

رزمایش اقتدار ثارالله

اصلانی یادآور شد: امروز امنیت نقش مهمی را در توسعه و پیشرفت کشورها دارد به طوری که اقتصاد کشوری که امنیت بالایی دارد بسیار بهتر از کشوری دیگر خواهد بود.

بسیجیان آمادگی دادن پاسخی دندان شکن به دشمن را دارند

سردار علی نصیری فرمانده سپاه سید الشهدا استان تهران نیز در رزمایش اقتدار ثارالله اظهار داشت: در این رزمایش  گردان های امام علی(ع)، امام حسین(ع) و فاتحین شهرستان های مختلف استان تهران حضور دارند.

وی افزود: حضور بیش از چهار هزار و ۵۰۰ بسیجی در رزمایش اقتدار ثارالله نشان دهنده آمادگی آنان برای مقابله با دشمنان اسلام و انقلاب است و در صورت نیاز پاسخ دندان شکنی به آنان خواهند داد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها