امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۳۳۷۱۳۵
زمان انتشار: ۱۲:۵۰     ۱۲ شهريور ۱۳۹۴
نايب‌رئيس كميسيون اصل ۹۰ مجلس گفت: با توجه به اهميت آرمان‌ها و ارزش‌هاي انقلاب، فراكسيون صيانت از ارزش‌هاي انقلاب در مجلس راه‌اندازي مي‌شود.

به گزارش پایگاه 598، داود محمدي در گفت‌وگو با خبرنگار تسنيم ، اظهار داشت: در راستاي حفظ و نگهداري ارزش‌ها، اهداف و حفاظت از آن‌ها، فراكسيوني تحت عنوان صيانت از ارزش‌هاي انقلاب اسلامي در مجلس شوراي اسلامي راه‌اندازي مي‌شود.

وي با بيان اينكه ما نبايد از اهداف و آرمان‌هاي انقلاب اسلامي فاصله گرفته و همگام و هم‌سو با آن و موازين ديني و اسلامي بايد حركت كنيم، تصريح كرد: با راه‌اندازي فراكسيون صيانت از ارزش‌هاي انقلاب مي‌توان به اين ارزش‌ها نزديك شده و در همين راستا مشكلات اجتماعي و فرهنگي را نيز كاهش داد.

نماينده مردم قزوين در مجلس شوراي اسلامي با اشاره به اينكه ترويج موازين ديني همچون امر به معروف و نهي از منكر يكي از نكات مهم و اساسي است، عنوان كرد: اجراي فريضه ديني امر به معروف و نهي از منكر توسط كميسيون اصل 90 و پيگيري‌هاي مستمر و مداوم توانستيم اين فرايض را از حالت شعار خارج كرده و به‌عنوان يك قانون مصوب كنيم.

محمدي با اشاره به اينكه از ديگر مواردي كه نياز به پيگيري دارد، بسياري از دستگاه‌هاي اجرايي كه ارتباطي با سياست نداشته و سياست در آن دخيل مي‌شود بايد سياست‌زدايي شوند، عنوان كرد: با سياست‌زدايي در ادارات مي‌توان ميزان بهره‌وري كارمندان در دستگاه‌هاي دولتي را افزايش داد.

نائب رئيس كميسيون اصل 90 مجلس با اشاره به اينكه در حال حاضر بسياري از ادارات وارد فعاليت سياسي شده‌اند، تاكيد كرد: ورود بسياري از ارگان‌ها و ادارات در فعاليت سياسي سبب مي‌شود تا بهره‌بري اين دستگاه‌ها كاهش يافته و از هدف خود دور شوند به عنوان مثال آموزش و پرورش وظيفه تعليم و تربيت كودكان و نوجوانان را داشته و نبايد به فعاليت‌هاي سياسي ورود پيدا كند.

محمد تصريح كرد: ورود آموزش و پرورش به فعاليت‌هاي سياسي سبب مي‌شود تا از رسالت اصلي خود كه همان تعليم و تربيت باشد دور شده و تمام توان خود را به فعاليت‌هاي سياسي معطوف كند كه اين امر اصلا مطلوب نيست.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها