کد خبر: ۳۳۷۱۳۷
زمان انتشار: ۱۲:۵۱     ۱۲ شهريور ۱۳۹۴
سردار حسين سلامي:
جانشين فرمانده كل سپاه اظهار داشت: آمريكايي‌ها مي‌دانند منافع حياتي آنها زير برد آتش‌هاي ما است/ عبارات نخ نما شده گزينه نظامي براي ملت بزرگ ايران حقيرتر از آن است كه معتبر شناخته شود.
به گزارش پایگاه 598، سردار حسين سلامي جانشين فرمانده كل سپاه در رزمايش اقتدار ثار الله كه در بوستان ولايت در حال برگزاري است با بيان اينكه در تاريخ حيات قدرت در ظاهر مسلط جهاني ما آنها را وادار به تغيير رفتار و راه كرديم گفت: اين اجتماع نمادي است فشرده و متراكم از مقاومت ملت ايران، روح استكبار ستيزي و نماد بي اعتمادي به آنها است.

سردار سلامي با بيان اينكه ملت ايران پيشرفته خود را نشان داده است خطاب به شركت كنندگان در رزمايش گفت: شما از دل هسته‌هاي اتمي در آمده ايد كه شهيد احمدي روشن، شهيد علي محمدي، شهيد شهرياري، شهيد احمدي مقدم و شهيد رضايي و ديگر شهيدان آن راه شكافتند و ما را در باشگاه كشورهاي دارنده انرژي صلح آميز هسته‌اي در يك ارتفاع عظيم قرار دادند.

وي افزود: شما از دل ماهواره ها و موشك‌هايي آمده‌ايد كه سينه فضا را مي شكافند؛ شما از دل پيشرفت هاي بزرگي امروز در اينجا حاضريد كه در عصر تحريم توانستند از ارتفاع ممانعت دشمن عبور كنند.

جانشين فرمانده كل سپاه بابيان اينكه شما از دل نبردهاي 33، 22، 8 و 51 روزه آمده‌ايد كه ارتش افسانه‌اي صهيونيست را براي چهار بار با شكست مواجه كرد گفت: اما امروز آمده ايد بگوئيد ما تا آخر ايستاده‌ايم.

وي تاكيد كرد: آمده‌ايد بگوئيد اگر آمريكايي‌ها همچنان از دسترس بودن گزينه نظامي صحبت مي‌كنند اما ما هم با منطق، عمل و ذخيره قدرت دفاعي هوشمند و ويرانگرمان همان عبارت امام را تكرار مي‌كنيم كه آمريكا هيچ غلطي نمي‌تواند بكند.

سردار سلامي با بيان اينكه مقامات آمريكايي هر آنچه مي خواهند مي توانند بگويند خاطر نشان كرد: فرق بين گفتار و عمل آنها فرق بين توهمات، خيال‌ها و رؤياها و آرزوهاي آنها است با توانايي آنها براي عمل. آنها مي‌دانند كشوري كه مي‌تواند سفره و حيات تنفس سياسي آنها را در جهان اسلام و غرب آسيا تنگ كند و استراتژي و سياست سلطه طلبانه آنها را با شكست مواجه كند هر گز تسليم اراده سياسي دشمن خود نخواهد شد.

وي افزود: آنها مي‌دانند كشوري كه مي‌تواند بالهام بخشي روح انقلاب خود ظرفيت عظيم در بلاد اسلامي ايجاد كند و از لبنان سوريه، عراق، بحرين و يمن گرفته تا ديگر سرزمين‌هاي اسلامي با شكست مواجه كند هرگز فريب مفاهيم به ظاهر شيك آنها را نخواهد خورد.

جانشين فرمانده كل سپاه با بيان اينكه آنها مي‌دانند همه جا منافع حياتي آنها زير برد آتش هاي ما است گفت: دشمنان ما به خوبي استعداد دفاعي و تهاجمي ما را مي‌دانند اما باز در ميدان عمليات رواني از گزينه نظامي سخن مي‌گويند.

وي افزود: اين عبارات نخ نما شده و براي ملت بزرگ ايران حقيرتر از آن است كه معتبر شناخته شود.

سردار سلامي با بيان اينكه هنوز آمريكا داراي يك قدرت نظامي بزرگي است اما اين قدرت فاقد آفرينش و پيروزي سياسي است گفت: ما شاهد شكلگيري منحني زوال قدرت غرب در جهان هستيم و در عين حال شاهد درخشش خورشيد انقلاب اسلامي در همه سرزمين‌هاي اسلامي هستيم كه براين اساس موازنه قوا به نفع مسلمانان در حال تغيير است.

وي با بيان اينكه امروز سياست هاي دشمنان ما متوقف شده است گفت: آنها بايد بدانند كه ديگر بيش از اين نمي‌توانند ثروت هاي مادي و هويت هاي معنوي ملت هاي مسلمان را به غارت ببرند.

جانشين فرمانده كل سپاه تاكيد كرد: مسلمانان بيدار شده اند، آنها به راه افتاده‌اند و همه سرزمين هاي اسلامي به ميدان مقاومت عليه استراتژي هاي آمريكا تبديل شده است.

وي خاطر نشان كرد: عزيزان و برادران ملت بزرگ ايران اين را بدانيد چه توافق صورت بگيرد چه صورت نگيرد آمريكا دشمن درجه يك ملت مسلمان ايران و جهان اسلام است.

جانشين فرمانده كل سپاه گفت: امروز ايران تبديل به قدرتي مستقل شده است و ما ميراث دار قدرت جاودانه هايي هستيم كه امروز در ميان ما نيستند.

وي بابيان اينكه دشمنان با طراحي استراتژي تحريم اقتصادي قصد داشتند نياتشان را بر ما تحميل كنند گفت» اما با ايستادگي شما وادار شدند مسير تحريم هاي اقتصادي و عمليات رواني و صحبت از گزينه هاي روي ميز گزينه هاي نظامي و عمليات رواني را با ديپلماسي عوض كند.

سردار سلامي تاكيد كرد: ما براي اولين بار در تاريخ رفتار يك امپراطوري را تغيير داديم.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها