أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۳۷۱۳۸
زمان انتشار: ۱۲:۵۲     ۱۲ شهريور ۱۳۹۴
گردان‌هاي شهيد عزالدين قسام با برپايي نمايشگاهي در نوار غزه پيام تازه‌اي براي دشمن صهيونيستي مخابره كرده كه به زودي آن را غافلگير خواهد كرد.
به گزارش پایگاه 598، انجمن اسلامي در شهر غزه روز چهارشنبه نمايشگاهي را تحت عنوان «سربازانت را بشمار» برگزار كرد.

اين نمايشگاه كه تحت نظارت «محمد ضيف» فرمانده كل گردان‌هاي قسام برگزار شد و عبارت است از زنداني به شكل مجسمه‌هاي كارتوني، حاوي پيام تازه‌اي براي دشمن صهيونيستي است كه به زودي آن را غافلگير خواهد كرد.

زنداني كه قسام مي‌خواهد از طريق آن پيام خود را به دشمن صهيونيستي برساند، به مساحت ۷۰ متر و شامل ۶ سلول است كه بر روي ۳ سلول نام‌هاي «شائول آرون»، «هدار گولدن» و «ابراهام مغنسو» نوشته شده است و بر روي ۳ سلول ديگر اسمي نوشته نشده و تنها علامت سؤال نقش بسته است.

همچنين در كنار اين زندان شعاري تحت عنوان «گردان‌هاي قسام زمان ملاقات شما با فرزندانتان در زندان‌هاي رژيم صهيونيستي را تعيين خواهد كرد» نوشته شده است.

در جريان افتتاحيه اين نمايشگاه، يكي از رهبران جنبش حماس اظهار داشت: گردان‌هاي قسام هر روز قدرتمند‌تر مي‌شود و كليد قرارداد مبادله اسراي آتي با دشمن صهيونيستي به منظور آزادي تمامي اسراي فلسطيني از بند اين رژيم در دستان آن است.

«فتحي حماد» تصريح كرد كه ملت فلسطين از زماني كه گزينه مقاومت را براي آزادسازي فلسطين در پيش گرفته است، سربلند و سرافراز بوده است و هر روز دستاورد تازه‌اي را در راستاي آزاد سازي قدس و مسجدالاقصي كسب كرده است.

وي افزود: كليد قرارداد جديد با دشمن صهيونيستي در دست قسام است، زيرا آزاد سازي اسرا در راس اولويت‌هاي آن قرار دارد و نبرد وفاداري با آزادگان تا آزادي تمامي اسراي فلسطيني از زندان‌هاي دشمن برقرار خواهد بود.

رهبر حماس در پيامي به دشمن صهيونيستي اظهار داشت كه توان و قدرت مقاومت فلسطين و در رأس آن گردان‌هاي قسام روز به روز بيشتر مي‌شود و هر اندازه حلقه محاصره غزه تنگ‌تر شود، پيروزي مقاومت بزرگ‌تر و باشكوه‌تر خواهد بود.

فتحي حماد در ادامه به تشريح دستاوردهاي مقاومت از انتفاضه اول فلسطين تا زمان توسعه موشك‌هاي خود و شليك آن به اراضي اشغالي ۴۸ پرداخت.

وي تاكيد كرد كه مقاومت گلعاد شاليت را به اسارت گرفت تا به جهانيان ثابت كند كه راه آزادي اسراي فلسطيني اسير كردن نظاميان صهيونيست در ميدان نبرد است و مقاومت توانست ۵ سال اين اسير را نزد خود نگه دارد بدون اينكه كاري از دست دشمن برآيد.

حماد همچنين از ملت فلسطين در كرانه باختري نيز خواست عليه دشمن صهيونيستي و همكاري امنيتي با اين رژيم در پرتو تشديد تجاوزات و جنايت‌هاي شهرك نشينان صهيونيست به پا خيزند.

وي تاكيد كرد كه دشمنان ملت و مقاومت فلسطين بار ديگر عليه آن‌ها صف آرايي كرده‌اند و درصدد توطئه‌هايي شوم هستند.

اين رهبر حماس، امت اسلامي و عربي را به حمايت از مسأله فلسطين فراخواند و تاكيد كرد كه مسأله فلسطين بايد به عنوان مسأله مركزي و محوري تمامي كشورهاي عربي و اسلامي مطرح باشد.

وي همچنين گفت كه ملت فلسطين چشم انتظار كمك‌هاي مالي و تسليحاتي امت اسلامي به منظور آزاد سازي مسجد الاقصي و پايان دادن به اشغال سرزمين مقدس فلسطين است.

فتحي حماد تصريح كرد كه ما در آستانه جنگي سرنوشت ساز با دشمن صهيونيستي قرار داريم كه به ياري خداوند پيروزي در اين نبرد از آن ماست و سرافرازانه وارد قدس شريف خواهيم شد، پس از امت عربي و اسلامي مي‌خواهيم ما را در اين نبرد سرنوشت ساز ياري كنند.

 


اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها