کد خبر: ۳۳۷۱۴۸
زمان انتشار: ۱۳:۰۰     ۱۲ شهريور ۱۳۹۴
گروه تروريستي تكفيري داعش روز گذشته طي يك كمين گروهي از نيروهاي ارتش مصر را در منطقه "شيخ زويد" واقع در شمال شبه جزيره سينا هدف قرار داد.
به گزارش پایگاه 598، گروه تروريستي تكفيري داعش روز گذشته طي يك كمين گروهي از نيروهاي ارتش مصر را در منطقه "شيخ زويد" واقع در شمال شبه جزيره سينا هدف قرار داد. در تصاوير منتشر شده در پايگاه اطلاع رساني اين گروه مورد حمايت تركيه و عربستان سعودي، لحظه انفجار بمب گنار جاده اي در مسير تردد نفربر زرهي حامل گروهي از نظاميان مصري به نمايش درآمده است.
 
كمين داعش عليه ارتش مصر در سينا+تصاوير
 
هنوز از تلفات و خسارات احتمالي اين كمين گزارشي منتشر نشده است. شبه جزيره سيناي مصر طي ماهها اخير و به ويژه پس از ناامني ها و اعتراضات خياباني هواداران اخوان المسلمين مصر نسبت به كودتاي نظاميان و بركناري دولت محمد مرسي رييس جمهور مخلوع اين كشور، صحنه موجي از درگيريها و حملات تروريستي گروههاي القاعده و داعش بوده است.
 
كمين داعش عليه ارتش مصر در سينا+تصاوير
 
كمتر از يك ماه پيش صدها نفر از عناصر داعش از چند محور به شهر شيخ زويد حمله كرده و براي تصرف كامل آن تلاش كردند كه با مقاومت نيروهاي امنيتي مصري و ضدحمله سنگين ارتش اين كشور اين عمليات شكست سختي خورده و دهها نفر از اعضاي داعش در درگيري با نظاميان مصري به هلاكت رسيده و گروهي نيز به اسارت درآمدند.
 
كمين داعش عليه ارتش مصر در سينا+تصاوير

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها