کد خبر: ۳۳۷۱۴۹
زمان انتشار: ۱۳:۰۱     ۱۲ شهريور ۱۳۹۴
منابع خبري وابسته به گروههاي تروريستي تكفيري در استان درعاي سوريه ساعتي پيش از ترور يكي از مسئولان ارشد قضايي معارضان دولت در حاشيه شهر درعا خبر داده اند.
به گزارش پایگاه 598، منابع خبري وابسته به گروههاي تروريستي تكفيري در استان درعاي سوريه ساعتي پيش از ترور يكي از مسئولان ارشد قضايي معارضان دولت در حاشيه شهر درعا خبر داده اند.
 
ترور فرمانده ارشد تروريستها در درعا+تصاوير
 
بنابر اين گزارش، روز گذشته در تيراندازي افراد ناشناس به خودروي حامل "بشار الكامل ملقب به ابواسامه" ننائب رييس شوراي عالي به اصطلاح قضايي گروههاي تروريستي فعال در جنوب سوريه، وي در دم به هلاكت رسيده است.
 
ترور فرمانده ارشد تروريستها در درعا+تصاوير
 
حسب اطلاعات منتشر شده، نامبرده سوار بر خودروي شخصي اش در حال تردد در جاده ارتباطي دو شهرك "غصم - الجيزه" واقع در حاشيه شرقي شهر درعا و نزديك مرز سوريه با اردن بود كه از سوي چند فرد مسلح هدف گلوله باران قرار گرفته و كشته شده است.
 
ترور فرمانده ارشد تروريستها در درعا+تصاوير
 
لازم به ذكر است كه بدنبال اين حمله، گروههاي تروريستي جنوب سوريه، تروريستهاي داعش را مسئول اين حمله معرفي كرده اند. طي ماههاي اخير مناطق غربي استان درعا صحنه درگيريهاي خونيني داعش و گروههاي تروريستي رقيب آن بوده كه به هلاكت صدها تروريست منجر شده است.
 
ترور فرمانده ارشد تروريستها در درعا+تصاوير

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها