أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۳۷۱۵۹
زمان انتشار: ۱۳:۳۴     ۱۲ شهريور ۱۳۹۴
به گزارش پایگاه 598، پس از آن‌که مشخص شد فاطمی، بازیکن جوان پرسپولیس مدتی در ورزشگاه درفش‌فر می‌خوابیده است هیاهو و جنجال بسیاری به راه افتاد. همه از حرکت زیبای باقری که برای او خانه‌ای گرفته بود و مدیریت ضعیف باشگاه سخن می‌گفتند. پس از مدتی طاهری درباره این موضوع اظهارنظر عجیبی کرد و گفت:« بخش اداری و پشتیبانی باشگاه کارهای مربوط به اسکان آن بازیکن را انجام داده بودند که بنا بود او در هتلی در مجموعه ورزشی انقلاب استقرار پیدا کند. برنامه‌ریزی‌های زیادی در این خصوص انجام شده بود اما خود آن بازیکن تصمیم گرفت که به هتل نرود.» به همین راحتی مقصر این اتفاق مشخص شد. گویا این فاطمی جوان بوده که برنامه‌ریزی بسیار زیاد مسوولان پرسپولیس برای اسکانش را ندیده گرفته و ترجیح داده در ورزشگاه بخوابد!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها