يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۳۷۱۶۸
زمان انتشار: ۱۳:۴۸     ۱۲ شهريور ۱۳۹۴
نظامیان رژیم صهیونیستی در ادامه تجاوزات خود علیه فلسطینیان ساکن قدس، به منازل تعدادی از زنان تحصن کننده در مسجد الاقصی یورش بردند.
به گزارش پایگاه 598، به نقل از رسانه های خبری فلسطین، نیروهای اشغالگر اسرائیل بامداد امروز پنج شنبه یک زن فلسطینی تحصن کننده در داخل مسجد الاقصی را از منزل وی در حی الثوری واقع در شهرک سلوان بازداشت کردند.

نیروهای اشغالگر اسرائیل همچنین به منازل تعدادی از زنان ساکن قدس تحصن کننده در داخل مسجد الاقصی یورش برده و احضاریه ای به دو زن به نام های جهاد و سماح الغزاوی به منظور حضور در مرکز بازجویی القشله واقع در باب الخلیل قدس قدیمی ارائه کردند.

در جنین نیز نیروهای اشغالگر قدس یک جوان فلسطینی از اهالی شهرک قباطیه در جنوب جنین واقع در اراضی اشغالی سال 1948 را بازداشت کردند.

برخی منابع امنیتی نیز گفتند که نیروهای پلیس رژیم صهیونیستی یک فلسطینی به نام محمد حسن فضاله(40 ساله) را بازداشت کردند.

از سوی دیگر نیروهای اشغالگر اسرائیل برای دومین بار صاحبان خانه های واقع در شهرک یعبد در جنوب غربی جنین را به بهانه حمله به اتوبوس های حامل شهرک نشینان، به تخلیه منازلشان تهدید کردند.

برخی منابع امنیتی و محلی گفتند که نیروهای اشغالگر به چندین منزل در منطقه الملول واقع در شهرک یعبد یورش برده و ساکنان آن را به اعمال مجازات و تخلیه منازلشان به بهانه پرتاب سنگ به سمت اتوبوس های حامل شهرک نشینان تهدید کردند.

از سوی دیگر منابع فلسطینی روز گذشته گزارش دادند که نیروهای پلیس رژیم اشغالگر برای نهمین روز متوالی از ورود زنان فلسطینی به مسجد الاقصی ممانعت کرده و جلوگیری از درگیری آنها با گروه های صهیونیست در حین یورش به مسجد الاقصی را بهانه این کار خود قرار داده اند.

بر اساس این گزارش، زنان و دختران جوان فلسطینی نیز در مقابل باب السلسله تحصن کرده و با در دست داشتن پلاکاردهای اعتراض آمیز، در حین خروج شهرک نشینان از مسجد الاقصی شعار الله اکبر سر دادند.

نیروهای اشغالگر نیز زنان تحصن کننده در مقابل باب السلسله را به زندان و تبعید از قدس اشغالی تهدید کردند.
بر اساس این گزارش، گروه های شهرک نشینان بار دیگر از سمت باب المغاربه و تحت حراست شدید نیروهای پلیس رژیم اشغالگر به مسجد الاقصی یورش بردند.
منبع: تسنیم
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها