يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۳۷۲۰۰
زمان انتشار: ۱۶:۰۴     ۱۳ شهريور ۱۳۹۴
اقبال مخاطبین از فیلم سینمایی «محمد رسول الله» تازه ترین اثر مجیدی مجیدی همچنان ادامه دارد و ظرف 8 روز نمایش مرز فروش 2 میلیارد تومان را پشت سر گذاشت.

به گزارش 598 ، فیلم سینمایی «محمد رسول الله» رکورد اقبال مخاطب را در دهه های اخیر سینمای ایران به نام خود ثبت کرد و یک بار دیگر ثابت کرد اگر فیلمی آنگونه که شایسته است به شعور مخاطب احترام بگذارد و از سوژه انسانی و ارزشمند برخوردار باشد مخاطب آن را در سالن های سینما دنبال خواهد کرد و هیچ گاه منتظر ارایه فیلم در شبکه نمایش خانگی نخواهد ماند. فیلم سینمایی «محمد رسول الله» ساخته مجید مجیدی دوران جدیدی در سینمای ایران آغاز کرد و نشان داد این فیلم تمام مشخصات یک فیلم بین الملل را داردو علاوه بر مخاطب ایرانی توانسته با مخاطب خارجی نیز ارتباط درستی برقرار کند.

اکثر سینماهای کشور در روز طرح بلیت نیم بهاء با اقبال بسیار قابل ملاحظه ای مواجه شدند و طبق آمار اعلام شده در تهران پس ازسینماهای کوروش و آزادی سینما شکوفه واقع در میدان شهدا بیشترین آمار فروش در طرح نیم بهاء را به خود اختصاص داد و با بلیت 4000 تومان با فروش 8 میلیون تومان در روز سه شنبه مواجه شد.

محمدرضا صابری مدیرعامل شرکت نور تابان در گفت و گو با خبرنگار سینمایی فارس درباره فروش فیلم «محمد رسول الله» گفت: اقبال مخاطبین از این فیلم بسیار خوب است و شب گذشته در تهران بدون احتساب حدود 6 سالن سینما بیش از 210 میلیون تومان بوده است و در شهرستان ها هم فروش خوبی را شاهد بودیم و شب گذشته (12 شهریور ماه) بیش از 400 میلیون تومان فیلم در تهران و شهرستان فروش داشته است. 

وی درباره آمار فروش مجموع فیلم توضیح داد: به دلیل سانس فوق العاده آمار دقیقی در دست نیست اما مرز 2 میلیار تومان را در مدت زمان 8 روز نمایش پشت سر گذاشتیم. 

امیر قطبی مدیر فروش موسسه فیلمیران در گفت و گو با خبرنگار سینمایی فارس درباره فروش فیلم «نهنگ عنبر» که توسط دفتر فیلمیران پخش می شود  توضیح داد: نمایش فیلم «نهنگ عنبر» در سینما کوروش و ملت ادامه دارد و تا کنون 7 میلیارد و 330 میلیون تومان فروش داشته است. نمایش این فیلم  در 15 شهرستان همچنان ادامه دارد .

وی درباره فروش فیلم «دوران عاشقی» توضیح داد: این فیلم  1 میلیارد و 250 تهران و در شهرستان به فروش 650 میلیون تومان دست یافت و در مجموع به فروش 1 میلیارد و 900 میلیون تومان رسید. این فیلم در 22 سالن سینما در تهران و 40 سالن  سینما در شهرستان به نمایش درآمده است. 

بنا براین گزاش، تا زمان آماده شدن گزارش دفتر پخش فیلم قندون جهیزیه پاسخگو نبود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها