أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۳۷۲۰۷
زمان انتشار: ۱۶:۲۷     ۱۳ شهريور ۱۳۹۴
سخنگوی کمیسیون ویژه بررسی برجام از بازدید اعضای این کمیسیون از تأسیسات آب سنگین اراک در روز چهارشنبه هفته آینده، ۱۸ شهریور خبر داد.

سیدحسین نقوی‌حسینی سخنگوی کمیسیون ویژه بررسی برجام با اشاره به برنامه‌های این کمیسیون در هفته آینده، گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده و مصوبه هیئت‌رئیسه این کمیسیون، جلسات کمیسیون ویژه بررسی برجام در هفته آینده و در روزهای یک‌شنبه، دوشنبه و سه‌شنبه برگزار می‌شود.

وی افزود: قرار است آقای عراقچی و دیگر اعضای تیم فعلی مذاکره‌کننده هسته‌ای در جلسه روز یکشنبه هفته آینده در این کمیسیون حضور یافته تا در این جلسه محتوای برجام و قطعنامه 2231 شورای امنیت سازمان ملل مورد بررسی قرار گیرد.

سخنگوی کمیسیون ویژه بررسی برجام در ادامه، اظهار داشت: همچنین قرار است سعید جلیلی و دیگر اعضای تیم سابق مذاکره‌کننده هسته‌ای کشورمان برای بررسی محتوای برجام در جلسه روز دوشنبه هفته آینده این کمیسیون حضور یابند.

نقوی‌حسینی، تصریح کرد: براساس دعوتی که از صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی انجام داده‌ایم، قرار است وی به منظور ارائه توضیحاتی درباره جزئیات متن برجام در روز سه‌شنبه هفته آینده در کمیسیون ویژه بررسی برجام حضور یابد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: قرار است اعضای کمیسیون ویژه بررسی برجام در روز چهارشنبه هفته آینده، 18 شهریورماه بازدیدی از تأسیسات آب سنگین اراک داشته باشند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها