أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۳۷۲۴۰
زمان انتشار: ۰۹:۱۳     ۱۴ شهريور ۱۳۹۴
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه گفت: یکی از شرکت‌های فرآورده‌های لبنی در شهرستان کهگیلویه شیری را در این شهرستان توزیع کرده که تاریخ تولیدش هنوز نرسیده است!

به گزارش پایگاه 598، سید باقر افشین امروز اظهار داشت: یکی از شرکت‌های فرآورده‌های لبنی در شهرستان کهگیلویه شیری را در این شهرستان توزیع کرده که تاریخ تولیدش هنوز نرسیده است!

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه با اشاره به توزیع این محصول در روز 12 شهریور، تصریح کرد: تاریخ درج شده بر روی بطری شیر مربوط به چهاردهم شهریور و تاریخ انقضای آن شانزدهم این ماه درج شده است.

افشین با بیان اینکه توزیع شیر با تاریخ مبهم و سوال برانگیز باعث نگرانی در بین خانواده‌ها می‌شود، افزود: شرکت‌های توزیع مواد لبنی باید پاسخگوی این نگرانی مردم باشند.

وی درج تاریخ اشتباه بر روی محصولات را باعث بی‌اعتمادی مردم در خرید این نوع محصولات خواند و گفت:وقتی تاریخ تولید محصولی هنوز فرا نرسیده است این تفکر در اذهان ایجاد می‌شود که شاید سایر اطلاعات درج شده بر روی بسته‌بندی مواد غذایی از قبیل استاندارد و یا مشخصات دیگر نیز غیرواقعی باشد.

افشین با بیان اینکه مبهم بودن تاریخ تولید مردم را از لحاظ روانی آزرده خاطر می‌کند، این اقدام را باعث از بین رفتن حس اعتماد به سلامت تولیدات غذایی عنوان کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها