أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۳۷۲۷۶
زمان انتشار: ۱۰:۴۱     ۱۴ شهريور ۱۳۹۴
هافبک رئالی‌ها ژرمن‌ها معتقد است آلمان مقابل لهستان منظم بازی کرد و برنده شد.

به گزارش پایگاه 598، شب گذشته در ادامه مسابقات مقدماتی جام ملت‌های اروپا(یورو 2016) تیم ملی آلمان موفق شد در فرانکفورت انتقام باخت 2 بر صفر بازی رفت را با برد 3 بر یک بگیرد.

تونی کروس بعد از بازی اظهار داشت: در مجموع باید گفت که با شایستگی برنده شدیم. در بیشتر ایام بازی گروهی خوبی انجام دادیم. صاحب موقعیت بودیم و گل‌های زیبایی زدیم. هر چند اشتباهاتی هم داشتیم که به حریف موقعیت می‌داد وضعیت‌مان بهتر شود.

وی ادامه داد:‌در کل همه چیز منظم پیش رفت که همین مورد می‌تواند برای اسکاتلندی‌ها خوشایند نباشد. چون ما به آنها با این بازی اعلام خطر کردیم.

در این مصاف توماس مولر دقیقه 12 گل نخست را به ثمر رساند. 7 دقیقه بعد ماریو گوتسه گل دوم را زد. در حالیکه دقیقه 36 روبرت لواندوفسکی با ضربه سر یکی از گل ها را پاسخ داد.

نیمه دوم و دقیقه 82 گوتسه گل دوم خود و سوم ژرمن‌ها را زد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها