يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۳۷۲۹۳
زمان انتشار: ۱۱:۰۵     ۱۴ شهريور ۱۳۹۴
بازیکنان تیم فوتبال استقلال از اظهارنظر مظلومی در مورد جاسم کرار ناراحت هستند.

به گزارش پایگاه 598، جاسم کرار از ابتدای بستن قرارداد با تیم استقلال در سال گذشته این تیم را با مشکلاتی مواجه کرد و کار به جایی کشید که محسن بزرگی معاونت حقوقی باشگاه استقلال در گفت‌وگویی مدعی شد رفتارهای کرار انرژی بسیار زیادی را از کمیته انضباطی در فصل گذشته گرفت.

با شروع فصل جدید همه تصور می‌کردند باشگاه استقلال قید این هافبک عراقی و حاشیه‌هایش را بزند اما نه تنها این اتفاق رخ نداد بلکه پرویز مظلومی مصرانه خواهان حفظ این بازیکن بود.

این هافبک عراقی که نشان داده در صورت پرداخت نشدن پولش تعادلی در رفتار و کردارش ندارد امروز بار دیگر جنجال‌ساز شد.

وی شب گذشته از پرویز مظلومی اجازه گرفت اما در نهایت وقتی مخالفت سرمربی را برای ترک اردو دید هتل المپیک را ترک کرد و صبح امروز به هنگام صرف صبحانه به آبی‌پوشان اضافه شد. همین اتفاق باعث واکنش فرزاد مجیدی شده تا جایی که مربی استقلال با کرار جر و بحث کرد که چرا بدون اجازه اردو را ترک کرده است.

کرار با اظهارات قاطع منصور پورحیدری از اردوی استقلال اخراج شد و در حالی که سرپرست و معاون حقوقی باشگاه استقلال نسبت به رفتار کرار و ادبیاتش صراحتاً انتقاد کردند پرویز مظلومی در مصاحبه بعد از بازی با نیروی زمینی از کرار حمایت کرد و گفت اگر کرار پولش را بگیرد آرامش خواهد داشت و مطمئناً به تیم کمک خواهد کرد. همین اظهارنظر سرمربی تیم استقلال کافی بود تا بازیکنان این تیم از وی دلخور شده و در حالی که قصد ترک تمرین را داشتند با یکدیگر صحبت کرده و اعلام کردند رفتار پرویز مظلومی باعث بازیکن‌سالاری می‌شود.

بازیکنان استقلال اعتقاد دارند آنها نیز از ابتدای فصل تاکنون هرچه باشگاه در اختیارشان گذاشته تمکین کرده‌اند و اگر قرار است یک نفر با داد و بیداد و قهر پولش را بگیرد این موضوع در تیم همه‌گیر خواهد شد.

استقلالی‌ها بعد از پایان تمرین با یکدیگر پیرامون این موضوع صحبت کردند که اگر قرار است حمایت‌های مظلومی از کرار ادامه داشته باشد سنگ روی سنگ بند نمی‌شود چون آنها هم طی یک هفته گذشته از خانواده‌هایشان دور بودند و اینکه یک بازیکن نگران وضعیت همسرش است چیز عجیبی نیست چون تمامی بازیکنان چنین دغدغه‌ای‌ دارند.

به گزارش خبرگزاری فارس، دلخوری بازیکنان استقلال به گوش پرویز مظلومی رسیده و آنها تصمیم دارند در خصوص این اظهارنظر حمایتی سرمربی‌ تیم‌شان در مورد کرار از وی سؤال بپرسند.

بازیکنان معتقدند کرار حتی اگر نقش بازیکنی مثل مسی را هم در استقلال داشت نباید به خاطر رفتار توهین‌آمیزش که به بازیکنان و مربیان در هتل صورت گرفت توسط مظلومی حمایت می‌شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها