يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۳۷۲۹۷
زمان انتشار: ۱۱:۱۱     ۱۴ شهريور ۱۳۹۴
سخنگوی کمیسیون ویژه بررسی برجام گفت: حق مخالفت یا موافقت با برجام برای مجلس محفوظ است و نمایندگان برجام را به صورت دقیق بررسی کرده و نتیجه بررسی را اعمال خواهند کرد.

به گزارش پایگاه 598، سیدحسین نقوی‌حسینی سخنگوی کمیسیون ویژه بررسی برجام در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری درباره لزوم ورود مجلس در بررسی برجام، گفت: تاکید مقام معظم رهبری بر کنارنگذاشتن مجلس در بررسی برجام برای همگان فصل‌الخطاب است و نمانیدگان مجلس به وظیفه نظارتی خود در بررسی برجام عمل خواهند کرد.

وی با بیان اینکه نقش مجلس در بررسی برجام اساسی و تعیین کننده است، تاکید کرد: حق مخالفت یا موافق با برجام برای مجلس محفوظ است و نمایندگان مجلس بر اساس اعتمادی که مردم به آنها کرده‌اند، برجام را به صورت دقیق بررسی کرده و نتیجه بررسی را اعمال خواهند کرد.

سخنگوی کمیسیون ویژه بررسی برجام با بیان اینکه مجلس در بررسی برجام منافع ملی و عزت ملی را بررسی خواهد کرد، تاکید کرد: همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند، لغو تحریم‌‌ها یک بحث اساسی در مذاکرات است و اگر قرار بر حفظ ساختار تحریم‌ها باشد، قطعاً جمهوری اسلامی ایران تن به هیچ توافق و معامله‌ای نخواهد داد، چرا که در صورت عدم لغو تحریم‌ها ایران به هدف خود از مذاکرات نخواهد رسید و لذا مسئولان و مقامات آمریکایی باید مراقب حرف‌ زدن خود با ملت ایران باشند.

نقوی‌حسینی گفت: ما توافق هسته‌ای را بهانه‌ای برای نفوذ آمریکا نمی‌دانیم و معتقدیم در صورت توافق، هیچ تغییری در دشمنی آمریکا با ملت ایران به وجود نخواهد آمد و دشمنی ما با آمریکا همچنان باقی خواهد ماند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها