امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۳۳۷۳۰۸
زمان انتشار: ۱۱:۴۷     ۱۴ شهريور ۱۳۹۴
یک عضو کمیسیون ویژه بررسی برجام در مجلس معتقد است؛ تحلیل اطلاعات محرمانه در جلسات برجام، سنگین است.
به گزارش پایگاه 598، غلامرضا تاجگردون نماینده مردم گچساران؛ با اشاره به جلسات بررسی برجام در مجلس گفت: جلسات برجام، جلسات سنگینی است.

وی با بیان اینکه در جلسات گذشته کمیسیون برجام به فضای پیش از جمع بندی مذاکرات هسته‌ای پرداخته است، افزود: با در نظر گرفتن برنامه جلسات، کمیسیون تا به حال از دو تیم‌های مذاکره کننده فعلی و سابق دعوت شده تا پاسخگوی فضاهای موجود باشند.

عضو کمیسیون ویژه برجام در مجلس با مثبت ارزیابی کردن جلسات برجام از نظر نوع سوالات و پاسخ‌های ارائه شده، متذکر شد: این جلسات برطرف کننده ابهامات بوده است.

تاج گردون با بیان اینکه سوالات زیادی برای پاسخگویی مسئولین در برجام وجود دارد، بیان داشت: اگر بخواهیم مستقیما بر روی برجام فعالیت کنیم عدم پاسخگویی به سوالات نمی‌تواند ما را به جمع بندی درستی برساند.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس تأکید کرد: جلسات برجام تاکنون جلسات مفیدی از نظر کسب اطلاعات بوده است.

تاجگردون ادامه داد: همچنین سنگینی مباحث مورد بررسی در جلسات برجام بیش از پیش معطوف به اطلاعات زیادی است که هیچگاه در فضای بازتری مطرح نشده و به 7 و 8 سال گذشته بر می‌گردد.

عضو کمیسیون ویژه برجام با بیان اینکه تحلیل و بررسی اطلاعات محرمانه در جلسات برجام سنگین است، افزود: بررسی اطلاعات فراوان در پی مذاکرات چند ساله در کمیسیون برجام، تحلیل جز به جزء موارد را در برخی امور سنگین می‌کند.
منبع: باشگاه خبرنگاران
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها