يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۳۷۳۰۹
زمان انتشار: ۱۱:۴۸     ۱۴ شهريور ۱۳۹۴
حمید رسایی با انتشار سخنان رهبر انقلاب در میان اعضای مجلس خبرگان از منتقدان خود انتقاد کرد.
به گزارش پایگاه 598، حمید رسایی نماینده مجلس شورای اسلامی با انتشار مهمترین بخش های سخنان روز پنج شنبه رهبر انقلاب در میان اعضای مجلس خبرگان این نکته را بیان کرد که سخنان رهبر انقلاب تکلیف دولت، تکلیف مجلس و تکلیف نخبگان سیاسی را مشخص کرد.

برای مشاهده تصویر در اندازه بزرگتر روی آن کلیک کنید
برای مشاهده تصویر در اندازه بزرگتر روی آن کلیک کنید


رسایی در اینستاپست خود نوشت:


چرا برخی کج فهمند!؟ مدتی بود دوستان منتقد حتی مخالف بنده در کامنتهای ذیل این صفحه، یادآوری می کردند که چرا برخلاف نظر رهبر معظم انقلاب در موضوع هسته ای و برجام، نظر می دهیم. من البته در دل می گفتم که اندکی صبر سحر نزدیک است... هرچند این خودش یک پیروزی است وقتی مخالفین و موافقین یک موضوع، به نقطه واحد و مشترکی برسند که نظر آن نقطه واحد برایشان مهم باشد مثل همین مورد که مخالفین ما هم می گفتند جمع بندی رهبر انقلاب در موضوع هسته ای را خواهند پذیرفت.

سخنان روز پنج شنبه رهبر انقلاب در جمع خبرگان ملت، تکلیف همه ما را مشخص کرد؛ تکلیف دولت، تکلیف مجلس، تکلیف نخبگان سیاسی و حتی تکلیف کسانی که در کامنت های ذیل این صفحه ما را به دلیل پافشاری روی اصول، به مخالفت با رهبر انقلاب متهم می کردند:
 
مهمترین بخش بیانات رهبر انقلاب درباره برجام را که مرور می کنم، ازطرفی خدا را شکر می کنم که تا اینجا هرآنچه گفته ایم با نظرات ایشان تطبیق داشته، از طرفی هم تعجبم از خواصی که نزدیک ایشان هستند و دائما به رهبری انقلاب دسترسی دارند، اما بر خلاف نظراتشان اعلام موضع کرده اند، بیشتر می شود.

رهبر معظم انقلاب فرمودند:

1. به آقای رئیس جمهور هم گفته ام که مصلحت نیست، مجلس شورای اسلامی از موضوع بررسی برجام کنار گذاشته شود.

2. من در مورد نحوه بررسی و اینکه آن را رد کنند و یا تصویب کنند هیچ توصیه ای به مجلس ندارم و این، نمایندگان ملت هستند که باید تصمیم بگیرند.

3. اگر قرار است چارچوب تحریم ها حفظ شود، پس ما برای چه مذاکره کردیم؟ و این، کاملاً مخالف علت حضور جمهوری اسلامی ایران در مذاکرات است زیرا هدف از مذاکرات برداشته شحدن تحریم ها بود.

4. اگر برخی امتیازات را دادیم عمدتاً برای این بود که تحریم ها برداشته شود و گرنه می توانستیم از نوزده هزار سانتریفیوژی که داریم، در مدت کوتاهی به پنجاه تا شصت هزار سانتریفیوژ برسیم و غنی سازی بیست درصد را نیز ادامه دهیم و تحقیق و توسعه را هم سرعت بیشتری ببخشیم.

5. اگر قرار است تحریم ها برداشته نشود، پس معامله ای هم در کار نخواهد بود، بنابراین باید تکلیف این موضوع مشخص شود.

6. نگویید که امریکایی ها این سخنان را برای قانع کردن رقبای داخلی خود می زنند... آنچه که رسماً گفته می شود نیاز به پاسخ دارد و اگر پاسخ داده نشود، صحبت طرف مقابل تثبیت خواهد شد.

7. از ابتدا ما تأکید داشتیم که تحریم ها باید برداشته شوند و نه تعلیق. اگر قرار است تحریم ها تعلیق شوند، ما هم اقداماتی را که باید انجام دهیم، در حد تعلیق و نه در سطح اقدام اساسی برروی زمین، انجام خواهیم داد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۴۳ - ۱۵ شهريور ۱۳۹۴
۰
۰
اینجاس که معلوم میشه بعضی از اعضای دولت میدونن رهبری چی میخاد اما به اون عمل نمی کنن.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها