يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۳۷۳۷۵
زمان انتشار: ۱۴:۰۲     ۱۴ شهريور ۱۳۹۴
در جلسه سبک‌دست با استقلالی‌ها چه گذشت؟
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال با حضور در رختکن این تیم از آخرین وضعیت آبی پوشان کسب اطلاع کرد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از سایت باشگاه استقلال، شاهرخ سبک دست روز جمعه به همراه منصور پورحیدری در رختکن تیم فوتبال استقلال حاضر شد و از آخرین وضعیت تیم پس از پایان اردوی تدارکاتی کسب اطلاع کرد. سبک دست در این جلسه با وعده رفع شدن مشکلات مالی استقلالی ها با بازیکنان استقلال به صحبت پرداخت و از آخرین خواسته های آنها آگاه شد.

استقلالی ها که تا به امروز به استثنا سه نفر، دیگر بازیکنان پیش پرداخت های خود را دریافت کرده اند ضمن تشکر از مدیریت و اسپانسر باشگاه استقلال، صحبتهایی را با رئیس کمیته اقتصادی باشگاه استقلال مطرح کردند. در این میان سید مهدی رحمتی، کاپیتان آبی پوشان در ابتدای صحبتهای خود پیگیر مطالبات سه تن از بازیکنان استقلال شد.

وی در ادامه درباره چگونگی پرداخت اقساط بعدی بازیکنان استقلال نیز سوالاتی را مطرح کرد و در پایان نیز خواستار رسیدگی به وضعیت بازیکنان جوان استقلال به ویژه آن دسته از بازیکنان که در محل کمپ ناصر حجازی اقامت دارند، شد.

شاهرخ سبک دست در ابتدای صحبتهایش ضمن تشکر از تمامی بازیکنان استقلال برای نتایج کسب شده در دیدارهای ابتدایی لیگ، وعده داد تا طی هفته پیش روی مشکل این سه بازیکن نیز برطرف شود تا تمامی بازیکنان استقلال به شکل یکسان فصل را آغاز کنند.

وی همچنین در ادامه افزود: ما به تناوب و طبق قراردادهایی که با بازیکنان به ثبت رسیده است اقساط بعدی آنها را پس از برنامه ریزی دقیق، پرداخت خواهیم کرد تا شرمنده بازیکنان نشویم.

همچنین سبک دست در ادامه درباره مشکلات پیش آمده در باشگاه استقلال گفت: با توجه به دیر اضافه شدن حامی مالی باشگاه در فصل جاری، اسپانسر باشگاه تا اندازه زیادی در بحث درآمدزایی دچار عقب ماندگی است که این عامل باعث شده است تا پرداختی های بازیکنان با تاخیر صورت گیرد.

وی ادامه داد: با توجه به دستور آقای افشارزاده به زودی خوابگاه کمپ حجازی بازسازی خواهد شد و سعی می کنیم تا این خوابگاه را با امکاناتی در خور نام باشگاه استقلال تجهیز کنیم.

در ادامه وحید طالب لو پیگیر معوقات فصل گذشته خود و دیگر بازیکنان استقلال شد. سبک دست ضمن تشکر از صبوری بازیکنانی که فصل گذشته نیز در استقلال حضور داشتند، در این باره گفت: اولویت اصلی ما در این فصل این است که به تعهدات خود در فصل جاری عمل کنیم زیرا نسبت به درآمدها و هزینه های این فصل بودجه بندی صورت گرفته است. اما در این میان امیدوار هستیم بتوانیم با درآمد زایی و همچنین کمک دیگر ارگانها بدهی های فصول گذشته بازیکنان را نیز تسویه کنیم. اولویت اول ما در این فصل اجرای تمامی تعهدات به صورت تمام و کمال است که امیدواریم بتوانیم با وفای به عهد، بدون مشکل بر سر وعده های خود بمانیم.

وی همچنین به بازیکنان استقلال وعده داد به مانند آنچه طی چند ماه گذشته رخ داده است، چک های بازیکنان در ماه جاری نیز در موعد مقرر وصول شود و از بازیکنان استقلال درخواست کرد بدون نگرانی در این موضوع، تنها بر موضوعات فنی و خواسته های کادر فنی تمرکز کنند.

در این جلسه منصور پورحیدری ضمن تشکر از تمامی بازیکنان و اعضای کادرفنی از مساعدتهای سبک دست تشکر کرد و ابراز امیدواری کرد با توجه به حل مشکلات مالی بازیکنان استقلال، بابت قراردادهای این فصل پرداختی کادرفنی نیز در اسرع وقت انجام شود که سبک دست قول مساعد داد تا این موضوع نیز پس از حل مشکلات بازیکنان به طور ویژه مورد پیگیری قرار گیرد.

در پایان این جلسه حنیف عمران زاده که پیگیر مطالبات فصول گذشته خود بود، به انتقاد از معاونین باشگاه استقلال در مدیریت گذشته این باشگاه پرداخت که در نتیجه مقرر شد با حضور وی در باشگاه و برگزاری جلسه ای این موضوع بررسی و پیگیری شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها